21 Temmuz 2019 Pazar

SARIMSAKLI PLAJI, AYVALIK

19/07/2019 Cuma

Bugün Denizköy'deki apartımızdan çıkış yaptık. Sabah -artık gidiyoruz- son bir kez denize gireyim dedim. Girdiğim gibi çıkmam bir oldu. Su buz gibi ve şiddetli  rüzgar var. Geldiğimizden beri böyle. Burası hep mi böyle bilmiyorum.

Denizköy'de hep beraber olmak güzeldi, güzel anılarımız da oldu ama pek yüzemedik ayrıca apartımız pek hijyenik değildi, bu yüzden buradan ayrıldığımıza çok  da üzüldüm diyemem.

Dönüş yolunda Denizköy'den Edremit'e giderken yolumuzun üstündeki meşhur Sarımsaklı Plajına gittik. Şimdiye kadar hiç gitmemiştim.

Ben hayatımda bir Altınoluk'ta bir de burada bu kadar kalabalık bir plaj gördüm. Oldukça uzun bir plaj (7 km imiş) olmasında rağmen tenha bir bölgesi yok. Sahilde binlerce insan var.


Deniz mükemmel kumu harika fakat o kadar kalabalık o kadar gürültülü bir yer ki iyi ki de bir günümü buraya ayırıp da  şimdiye dek buraya gelmemişim dedim. Yolumuzun üstü idi birkaç saat burada kaldık iyi oldu ama bir daha özellikle buraya gelmem, tüm günümü burada geçirmem. Çok kalabalık. Kafam çok  şişti.

Ama hakkını yemeyelim su mükemmeldi burada. Denizköy'de bu kadar yüzmemiştim.

Yolumuzun üstüydü, geldik, meşhur Sarımsaklı Plajı'nı görmek bu plajda yüzmek nasip oldu bugün.

Bugünümüz de böyle geçti.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder