12 Temmuz 2019 Cuma

ÖLÜDENİZ, ARABA İLE EGE-AKDENİZ TURU,-7-



08.07.2019 Pazartesi

4. MAVİ YOLCULUK
Ölüdeniz Tekne Turu


Bugün Ölüdeniz Tekne Turu yaptık.

Sabah ilk işimiz her zamanki gibi yiyecek-içecekleri alıp teknemizi seçmekti. Bize en uyan tekneye atladık. Seçtiğimiz tekne Pegastur. Kişi başı 70 TL. Teknemiz gayet konforlu büyük bir tekne. Alt katta erkekler için ayrı bayanlar için ayrı rahatlıkla üst baş değiştirebileceğimiz geniş geniş 10 tuvalet  var. Müzik sesi fazla gelmiyor. Kısık kısık  gelenler de kulak tırmalamayan kaliteli müzikler. Yemekler ise oldukça başarılı.

Aşağıdaki de bizimle birlikte kalkan diğer bir tekne.


Rotamız

Kelebekler vadisi
Akvaryum Koyu
St Nicholas Koyu (Gemiciler Koyu) 
Deve Plajı
Soğuksu Koyu

Öncelikle meşhur Kelebekler vadisi'ne gittik. Ortamdan çok etkilendim.  İçeriye doğru 6 TL karşılığında giriş yapıp vadide yürüyebilirsiniz. Ama süre kısıtlıydı o yüzden biz yüzmeyi tercih ettik.



Sonra sırası ile diğer  koylarda mola verdik. Her birisini ayrı  ayrı çok beğendim.


Bugün mavinin her tonunu gördüm. Bakmaya doyamadığım, içinde kaybolduğum bir mavi...  Bu yaz mavi benim en sevdiğim oldu. Maviyi bu kadar sevebileceğim, ona tutku ile bağlanabileceğimi bilmiyordum.



Gökova turunu da çok beğenmiştim.  Ölüdeniz turu da harikaydı. Ölüdeniz 'de kulaç atmak ömrümdeki en güzel şeylerden biri oldu.  Yani soğuksu koyu bile buz gibi olmasına rağmen mükemmeldi. Ormandan soğuk  su iniyormuş  denize. Gemiciler Koyu ise bu tatil boyunca yüzdüğüm en güzel yer kabul ediyorum.

Bugün Ölüdeniz'e doyamadım. Herkese mutlu tatiller...









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder