11 Temmuz 2019 Perşembe

GÖCEK, ARABA İLE EGE-AKDENİZ TURU-5-

06.07.2019 Cumartesi


Bugün Köyceğiz'deki  otelimizden çıkış yaptık. Seni özleyeceğim Köyceğiz...

Göcek'te tekne turu yapmayı planlıyoruz.

Köyceğiz Göcek arası yaklaşık 38 km. Yaklaşık 45 dakikalık yolculuktan sonra Göcekteyiz.

Sabah ilk işimiz bimden yiyecek içecek almak oluyor. Sonrasında ise kardeşimin  tavsiye ettiği  Emek teknesini buluyoruz.

Göcek tekne turu kişi başı 80 TL

Böylece tatilimizin 3. Mavi yolculuğu başlıyor.



3. TEKNE TURU
Göcek Tekne Turu

Göcek koylarının çok güzel olduğunu çok duymuştum çok da merak ediyordum.

Evet gerçekten de koylar çok  güzelmiş, deniz ise ayrı bir güzel...


Göcek koylarının diğer koylardan farkı marina olması. Her yerde yat var, çeşit çeşit boy boy, yüzlerce.

Manzaralar enfes, deniz mükemmel...

Buna rağmen bu mavi yolculukta yüzmek çok keyifliydi diyemem. Her yüzme molasında 4-5 tane bizimkisi gibi yolcu teknesi  bunun dışında  onlarca  yat bulunuyordu. Hatta son yüzdüğümüz  koyda oturduğum yerden gezi tekneleri hariç 20'den fazla yat saydım. Yüzerken gemilerin yanından yanından yüzüyorduk ve biraz açıldığımızda ise her an tetikte olmak gerekiyordu çünkü ya tekneler geri çıkıyor  ya da yenisi geliyordu. Her yer çok kalabalıktı.



Sırası ile;
Büyükova Koyu
Bedri Rahmi Koyu
Akvaryum Koyu
Yaz Limanı
Yassıca Koyu
olmak üzere 5 yerde yüzme  molası verildi.



Tur dönüşü hiç oyalanmadan Fethiye'deki otelimize yerleşmek için yola çıktık. 6 gece konaklayacağımız Fethiye'ki otelimiz Turizm Meslek Lisesi Uygulama Oteli.

Oda fiyatı yarım pansiyon 180 TL

Otelimize vardığımızda büyük sevinç yaşadım. Çünkü  Köyceğizdekinden farklı olarak otelimiz tam sahilde ve merkezde. Önümüzde kıpır kıpır canlı bir kordon var. Yemek yenilen bölüm bahçede ve sevimli görünüyor.

Odamıza çıktığımızda ise  çok daha da büyük bir sevinç yaşadım çünkü  balkonumuz var ve deniz görüyoruz. Manzara mükemmel.

Şu anda da bu yazıyı balkonumda oturmuş, kuş sesleri dinleyerek enfes manzarayı seyrederek yazıyorum.

Burada gece kaçta yatarsam yatayım sabah 5:30 6:00 gibi uyanıyorum ilk iş ise balkona çıkıp manzaranın keyfine varmak...

Herkese iyi tatiller...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder