14 Temmuz 2019 Pazar

GÜNLÜKLÜ KOYU, ARABA İLE EGE-AKDENİZ TURU-9-

10.07.2019 Çarşamba
GÜNLÜKLÜ KOYU


Bugün aslında Saklıkent Kanyonu'na gidecektik fakat geç kaldık.

Biz de internetten nereye gidebiliriz diye araştırırken Günlüklü Koyu'nu bulduk.

Defnecik yine çok şanslı tüm gün sahilde oynayabilecek.


Yola çıktık. Her zamanki gibi mis kokulu çamların arasında mükemmel doğa güzellikleri ile dolu yolculuğumuzdan sonra koya ulaştık.

Günlüklü Koyu giriş ücreti 24 TL

İlk girişte  koyu gölgeli  yoğun bir ağaçlık bölgeden geçtik. Sonra kıyıda ismini bilmediğim ulu ulu çok güzel ağaçları gördük.





Sahil mükemmel. Sırf kum ve güzel bir kum ve deniz sıcacık. Bugün hava da çok  güzel ve deniz çarşaf gibi.


Sahile gitmek için buz gibi akan minik bir derenin içinden geçmeniz gerekiyor. Buz gibi su denize karışıyor. Ayaklarımızı önce bu güzel suda serinlettik.  Bu derenin oluşturduğu minik gölcükde ise  anne ve yavru ördekler vadı ki onları görünce  Defneden daha fazla ben heyecanlandım.


Tatlı, soğuk su sıcak ve tuzlu deniz suyu ile birleşiyor.


Akşam doğru ise deniz baya dalgalandı. Ama hâlâ  çok güzeldi.



Akşam  19:00 sularında ise daha önce hiç görmediğim bir şey oldu. Güneşin  batmasına daha çok olmasına rağmen  deniz pespembe idi ve güneşe baktığımda onun da olağan dışı olarak pespembe olduğunu gördüm. Açıkçası baya korktum. Fotoğrafını da çektim ama fotoğrafta  anlaşılmıyor.



Dönüş yolunda da her yer yanmış  odun kokuyordu.  Sonradan öğrendik ki yangın çıkmış. Sanırım onların dumanı güneşi böyle  görmemize neden olmuş.

Günlüklü  Koyu mükemmel  bir yermiş. Buralara gelirsem mutlaka buraya yeniden gelmeyi düşünüyorum.

Herkese mutlu tatiller...








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder