8 Temmuz 2019 Pazartesi

KÖYCEĞİZ, ARABA İLE EGE- AKDENİZ TURU -1-

Uzun zaman önce planladığım yaz tatili 1 gün rötarla 2 Temmuz salı günü başladı.

Öncelikle 4 geceliğine Köyceğize gittik.

İlk gün yolculukla geçti. Baya uzun  bir mesafe; İstanbul Köyceğiz arası yaklaşık 745 km. Ama zannettiğimden yine de daha kolay bir yolculuk oldu. Neredeyse bütün yolculuk boyunca uyuduğumdan belki,  bana kolay göründü, bilemiyorum.

Akşam saatlerinde otelimize ulaşıyoruz. Otelimiz Turizm Meslek Lisesi Uygulama Oteli

İlk izlenim; büyük  bir hayal kırıklığı.

Otel Köyceğiz'in baya bir dışında, meslek lisesinin bahçesinde. Etrafta sarı sarı tarlalar... Kuş uçmaz kervan geçmez bir yer gibi görünüyor. Sağda solda kafeterya herhangi bir dükkan çay bahçesi hiç bir şey yok. Yaklaşık  100 metre ötede anayol geçiyor. Yani spontane bir  gezi burada imkansız.

Görür görmez ruhum daraldı ama yapacak bir şey yok. Yerleşiyoruz.

Köyceğiz  uygulama oteli yarım pansiyon günlük 150 TL

Yerleştikten ve biraz dinlendikten sonra Köyceğiz'i keşfetmek  için  çıktık. Minik şirin bir kasaba. Keşke otelimiz de sahile yakın  bir yerde olsaydı.

Bu otelde 4 gece kaldık.
Biraz zaman geçtikten sonra alıştım.

Başta nefret ettiğim okul bahçesi ise bir zaman sonra en keyif aldığım bir mekan haline dönüştü.

Akşam Defne uyuduğunda aşağıda  yemekhaneden bir termos sıcak  su alıp bahçeye çıkıyordum. Zakkumlar altında kamelyama oturup bir yandan çayımı içiyor bir yandan da müzik dinliyor bir yandan da bahçeyi turluyordum. Pek çekici bir bahçe olmadığı için (bildiğin okul bahçesi) kimseler olmuyordu. Hatta hiç kimse olmuyordu. Hep tek başıma takılıyordum. Gecenin ilerleyen  saatlerinde yıldızların altında  bu bahçede ömrümün en keyifli en huzurlu en mutlu zamanlarından  birkaçını geçirdim.

Özleyeceğim zakkumlar altındaki kamelyamı.