14 Temmuz 2019 Pazar

SAKLIKENT, ARABA İLE EGE-AKDENİZ TURU-10-

11.07.2019 Perşembe
SAKLIKENT KANYONU


Birgün önce Saklıkent turunu kaçırmıştık. Bugün firmayı yeniden aradığımızda firma yetkilisi ile pek anlaşamadık. Şimdiye dek hiçbir yer Defne için para istememişti. Bu kurum ise Defne için yarım ücret istedi. Aynı zamanda tavırları da hoşumuza gitmedi. Biz de turu iptal ettik. Kendimiz gitmeye karar verdik. Bu arada kendi aracınızla da gidilebiliyormuş ki biz bilmiyorduk iyi ki de turu iptal etmişiz. Böylece 200 TL cebimizde kaldı.

Güzel bir kahvaltı yaptık ve Saklıkente gittik.

Saklıkente giriş  ücreti 8 TL


Saklıkent oldukça etkileyici bir yermiş. Mutlaka gidilmesi görülmesi gereken yerlerden biri.


Saklıkente giderken  belinize kadar ıslanma ihtimaliniz var ona göre giyinin.
Hep suyun içinden yürüyeceğiniz için ayağınızda mutlaka lastik ayakkabılar olsun.
Terlik tercih etmeyin çünkü bazı yerlerde akıntı yüksek, terliğiniz ayağınızdan çıkar.
Telefonu boyuna asmak için bir aparat satılıyor onun dışında yanınıza bir şey almayın. Mesela ben bir ara dengemi kaybettim. Suya düştüm. Çantam suyun içine girdi.


Kanyonda ilerlerken çamur gölcükleri var. Herkes bu çamuru yüzüne  vücuduna  sürüyor öyle dolaşıyorlar kanyonda. Başta ben istememiştim ama herkesi çamurlu  görünce hadi ben de bir deneyeyim dedim. İyi ki de denemişim. Bu çamur cilde çok iyi geliyor. Cildiniz tertemiz aynı zamanda yumuşacık oluyor. Tecrübe  ile sabit.


Saklıkent'ten sonra  Tlos antik kentine gittik.

Tlos Antik Kenti giriş 6 TL
Ögretmenlere ücretsiz



Tlos'u da gezdikten sonra Yakapark Restauran'a geldik. Bu arada Saklıkent Tlos ve Yakapark hepsi birbirine çok yakın.

Yakapark restaurant da mutlaka görülmesi gereken bir yer. Özgün farklı bir ortam. Her yerde su var. Ben çok çok beğendim. Yemek fiyatları da makuldu. Tavsiye ederim.








Herkese mutlu tatiller...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder