14 Temmuz 2019 Pazar

YUVARLAKÇAY, ARABA İLE EGE-AKDENİZ TURU-11-

12.07.2019 Cuma
YUVARLAKÇAY

Bugün Fethiye'deki otelimizden çıkış yaptık. Buradaki tatilimiz bitti. Fethiye o kadar güzeldi ki dün akşam balkonda oturup gün batımını izlemek bu akşamın oradaki son akşam olduğunu bilmek hüzünlüydü.


Bu sabah da daha güneş doğmadan kalktım, balkonumdan manzarayı seyrettim. Sabah kuşların uyanmasını dinledim. Havanın yavaş yavaş aydınlanmasını izledim. Çok güzeldi. Huzurluydu aynı zamanda bunun son olduğunu bildiğimden hüzünlüydü. Son görüşüm...


Sabah toparlandık. Kahvaltımızdan sonra otelimizden çıkış yaptık. Bugün Bergama'ya kardeşimin yanına geçiceğiz.

Bergama'ya giderken yolumuzun üstündeki Yuvarlakçay'a uğradık.

Yuvarlakçay'ı çok duymuştum. Dere üzerinde büyük bir mesire alanı yürüyüş  yapabileceğim yüzebileceğim bir dere kenarı bekliyordum. Ama meğerse bir restaurantmış.

Biz Yuvarlakçay Akarsu Restaurant'a gittik.


Her taraftan buz gibi berrak sular akıyor. Suda yüzmeyi denedim ama mümkün değil. Çok soğuk.


Önce ayaklarımız suda masalara oturmayı denedik. O da olmadı çünkü su o kadar soğuk ki 20-30 saniyeden fazla dayanamadık.



Ortam gayet güzel, mutluluk verici...





Yiyecekler ise ortalama. Çok  birşey  beklemeyin.



Kemal cuma namazına gidip geldikten sonra Bergama'ya doğru yola çıktık. Aslında Bergama Köyceğiz arası çok fazla değil 4-4.5 saatlik yol ama İzmir ve Aliağa trafiği o kadar berbartı ki yolumuz 6 saatten fazla sürdü  taa akşam 21 00 sularında ancak varabildik.

Bugünümüz de böyle  yollarda trafikte geçti.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder