9 Temmuz 2019 Salı

İZTUZU PLAJI, ARABA İLE EGE-AKDENİZ TURU -2-

03.07.2019 Çarşamba

Tatilimizin 2. gününde ilk tekne turumuza katıldık.


1. TEKNE TURU
Köycegiz - İztuzu Tekne Turu

İlk acemilik, çok da araştırmadan ilk tekneye atıyoruz kendimizi.

TAVSİYE: Tekneleri ve personeli inceleyip size en uygun gelen tekneye binin.

Bizim tercihimiz Seferihisar teknesi : Kişi  başı 60 TL

Seyahatimiz  10:00 ile 18:30 arası

Rotamız
Köyceğiz  gölü
Kral mezarları
Dalyan
İztuzu plajı
Çamur Banyoları

İztuzu plajina giriş 1 TL
Şemsiye  şezlong 15 TL
Kabin duş tuvalet ücretsiz
Çamur banyosu giriş 5 TL


Turumuz güzel  geçti. Minicik bur tekne olmasından ve kaptanımızın samimi davranışlarından ötürü tekne sakinleri ile hemen kaynaştık. Ortamımız güzeldi yani.


Tam hoparlörün altına oturduğumuz için ve hoparlör bozuk olduğu için bir de çalanlar hiç benlik olmadığı için çok çok rahatsız olacaktım ki  dedim müziğe kendimi vereyim anlamaya çalışayım. Millet ne zevk alıyor bu müziklerden bir öğreneyim dedim. (Zaten çaresiz  bütün gün  dinleyecektim bari bir işe yarasın)

Anlayamadım.

Bundan sonra teknelere binerken müziksiz  olmasına özellikle  dikkat ettik.

Neredeyse 2 saat sürdü  İztuzuna ulaşmak.


İztuzu plajını ben çok  beğendim. Deniz çok dalgalıydı. Ben dalgalı denizde yüzmeyi de severim. Aslında denizin her halini severim.  Ama ömrümde bu  kadar yüksek dalgalarla hiç yüzmemiştim. Değişik  güzel bir deneyimdi bu da.

İztuzunda yemek molası verildi. Hiç hijyenik bulmadığım  normalde adımımı bile atmayacağım o teknede  mükemmel bir yemek yedik. Köfteler gerçek kömür  ateşinde pişmişti ve çok lezzetli idi. Ve tatil boyunca yediğimiz makarnalarında en güzelini yine burada yedik. Yani akşamdan kalma gibi görünen kaptanımız bu işi gayet iyi biliyordu.


Dönüş yolunda ise tekneye 50-60 yaşlarında kara kuru bir adam bindi. Size bir sürprizim var dedi. Ben de dondurma falan ikram edecekler zannettim. Sonra içeri girdi. Veee bir dansöz kıyafeti ile çıktı. Ben şok... Sonra Kemale baktım. O farketmemişti,  dışarıyı seyrediyordu. Başını çevirdi ve o adamı  gördüğünde bakışlarını gördüm. Evlilik hayatım boyunca hiç böyle bir bakış yakalamamıştım.  Şu anda bile yazarken ölüyorum gülmekten... Ben zaten adama bakamıyordum bile. Hayatımın en şok görüntülerden biri idi. Hiç böyle bir şey görmedim. Yaşlı bir adam gerdan kırıyor kıvırtıyor hopluyor zıplıyor seyirciden destek gelmedikçe yuvarlanıyor takla atıyor. Ay bakamadım bile... Kendimi cep telefonuna verdim.

Gösteri bitip de işkencem sona erince -tabii benim açımdan sadece teknedekiler gayet de eğleniyor görünüyordu - kaptan size kadın dansöz tutacaktım ama anca bunu bulabildim napayım dedi ki zaten sinirlerim bozulmuş bir patladım  gülmekten yerlere atacaktım kendimi, o kadar komikti.



Başta tüh  bu adam (kaptan) akşamdan kalma galiba eyvah eyvah napsak nasıl  çaktırmadan kaçsak gitsek buradan diye düşünürken gayet keyifli eğlenceli (dansöz adam hariç) bir tur geçirdik.

Yani yine gelsem yine bu tekneye binerim herhalde.

Güzel bir gündü.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder