18 Temmuz 2019 Perşembe

DENİZKÖY, DİKİLİ İZMİR

15/16/17/18.07.2019


Bu hafta Denizköy'e geldik. Bir apartta kalıyoruz. Daha önce 2013 Şubat tatilinde buraya gelmiş görmüş çok beğenmiştim. O zaman kıştı ve kimseler yoktu. Sahil o denli ıssız ama aynı zamanda güzeldi ki dayanamayıp sahil boyu koşmuştum. Şimdi de -yazın güzel ve rahat oluyormuş- arkadaş tavsiyesi ile 5 günlüğüne buraya geldik. 3 apart tuttuk. Birinde biz birinde Bilal'ler birinde ise annem babam ve Osmancığım kalıyor. Toplam 9 kişiyiz ve ne zamandır özlediğimiz, dilediğimiz tatilimizi yapıyoruz.




Denizköy İzmir Dikili'ye bağlı minicik bir köy. Şu anda tatilcilerden ötürü baya kalabalık. Fırını marketi var. Aradığımızı bulabiliyoruz yani. Sahilde  çay bahçeleri yemek yiyebileceğiniz mekanlar mevcut.  Sabah yürüyüşlerinde gördüğüm kadarıyla sahilde 7-8 çadır var. Sahilim sonunda ise çadır kamping mevcut.


Denizi ise biz Fethiye'den geldiğimiz için sanırım -oranın denizi mükemmeldi -  bana soğuk geldi. Gerçi  geldiğimizden beri hava çok soğuk. Hırkalar şallarla dolaşıyoruz. Çok rüzgar var ve bugün sabah yağmur yağdı.


Olsun... Hiç dert etmiyorum. Sonuçta ailemle hep beraberiz ve ben kitap okumayı da çok  severim. Şimdi bir okaliptus ağacının altında  bir yandan bunları yazıyorum bir yandan yaprakların rüzgarda çıkardığı sesleri dinliyorum. Hemen azıcık ötemde dalgalar taşlara çarpıyor.  Hem yazıyorum hem denizi seyrediyorum. Huzur verici...


Deniz burada Fethiyedeki gibi turkuaz mavi değil ama yine de çok güzel. Arada kuş sesleri geliyor bir de olmazsa olmaz cırcır böceklerinin sesleri. Başkaca da hiç ses yok.


Her ne kadar apartımız çok kötü  de çıksa (Bir daha buraya gelmeyi düşünmüyorum, kimseye de tavsiye etmem)  hava bozuk da olsa dert etmiyorum. Hep beraberiz. Sağlığımız sıhhatimiz yerinde. İçimde  kuşlar... Mutluyum...


Herkese mutlu günler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder