9 Nisan 2016 Cumartesi

DEFNE FERAH'IN KIYAFETLERİ ve OYUNCAKLARI (13)

Defne Ferah ek gıdaya başladığı için artık mama sandalyesi almak şart oldu. Bizim ev minicik olduğu için en az yer kaplayan sandalyeyi aldım. Ayrıca en ucuzuydu da.

Alıp almama konusunda tereddütlerimiz vardı. Acaba idare edebilir miyiz diye düşünüyorduk (evde yer yok)  ama iyiki de almışız. Defne Ferah çok sevdi sandalyesini. Ben ilk kez rahat yemek yiyebildim. İlk kez evde iş yapabildim. Defneyi oturtuyoruz, önüne de oyuncaklarını veriyoruz,  Defnecik mutlu mesut oynuyor.

Mama sandalyesi 55 TL


Defneye oyuncak da aldık.  Herkesin evinde gördüğüm alttaki küplerin fiyatını görünce çok şaşırdım. Bana sorsalar en fazla 10 TL falan derdim.  Renkli bloglar 25,99 TL imiş, aldık artık.   Henüz sadece dişlerini kaşımak için kullansa da  Defne oyuncaklarını çok sevdi.

Renkli Küpler 26 TL

Bir de bu ayakkabıları aldım.

Ayakkabı 20 TL


İndirimden biraz büyük boy bu pijama altını aldım. ( Kendimle gurur duyuyorum yeni bir kıyafet almadan e-bebekten çıkabildim)

pijama altı 6 TL

Haftaya bir arkadaşımıza çaya gideceğiz. Giderken de elimiz boş gitmeyelim küçük bir hediye alalım dedik. English Home dan küçük bir hediye beğendim. Eşim kızları için de hediye alalım dedi. Arkadaşımızın çok şeker 2 kızı var. Hediye için oyuncakçıya girdik. Aslında oyun kartları gibi zeka geliştirici bir şeyler bakıyorduk . Sonra ben takı reyonunu gördüm kendimden geçtim. Kızlar bayılır böyle şeylere.  Eşim zeka oyunu alaydık dedi. Boşver anası babası alsın zeka oyununu dedim.

 Kızlara kolye ve bilezik aldık.

 Bu arada bunları da görsem 3 TL 5 TL derdim. Avm olunca fiyatlar üe beşe katlanıyor galiba (Ya da dünyadan haberim yok benim)
Bu kolye ve bileziklerden iki takım yaptık. 32 TL ödedik. 

Güle güle kullansınlar


Bir de Defne  Ferah ek gıdaya başladığı için ekstra aparatlar gerekti. Mesela elma rendesi diye bir şey varmış daha önce hiç duymamıştım. Elmayı buna sürtüp suyunu çıkarıyoruz.

Ayrıca bebek çorbalarını blendırdan geçirmek çok yanlışmış onun yerine tel süzgeçlerden geçirip vermeliymişiz, hatta pütürlü vermek çok daha iyiymiş.

Cam rende 3,5 TL

Bir de eşim sadece bir fincan büyüklüğünde bu suluğu bulmuş. O kadar şirin o kadar şirin ki anlatamam.


Herkeze iyi haftasonları...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder