4 Nisan 2016 Pazartesi

DEFNE FERAH'IN KIYAFETLERİ ve OYUNCAKLARI...( 12)


Meryem (Öcal) teyzesi de kızıma bu eşofmanları almış. İlk kez pembe olmayan bir hediye aldım sanırım. Bu eşofmanlar çok hoşuma gitti özellikle de rengi... Giydirmek için sabırsızlanıyorum. 







Timuçin amcası kızım için bu şirin uzun kollu penyeyi almış.


Geçen hafta bizim okuldan öğretmen arkadaşlar bebek görmeye gelmişlerdi. Bazı arkadaşlar benim oğlum olduğunu zannetmişler, oğlan kıyafetleri almışlar. Canları sağolsun... (Bebişi okula götürdüğümde pembe giydirmemiştim sanırım o yüzden) 



Ben de yukarıdaki erkek kıyafetlerini götürdüm kız kıyafeti ile değiştirdim. Aşağıdaki tütü takımı gördüm, çok hoşuma gitti. Henüz Defne için çok büyük ama o eteğe bayıldım. Bir an önce giydirmek istiyorum.

Eve gelir gelmez eteği giydirdim tabii aşırı büyük. Ama yine de çok şeker oldu Defne . Ayrıca Defne de çok sevdi eteğini çünkü eteğin tülleri ile dişlerini çok güzel kaşıyabildi,  


Bu arada etek ve bluz siyah değil çok güzel bir koyu mavi lacivert gibi. Fotoğrafta siyah çıkmış.





Bu güzel yeleği de anneannesi örmüş, bir de üşenmemiş rengarenk işlemiş. Elleri dert görmesin inş.



Üst komşumuz Defne için bu güzel tulumu almış. çok beğendik fakat maalesef küçük geliyor. Keşke giydirebilseydim. çok şirin.



Bir de bu kot eteği almış.




Bunu da kuzen Filiz teyzesinin hediyesi.


Bir de dişlik.



Bizim kız ışık hızıyla büyüyor. Aşağıdaki bodyler ebebekte indirimdeydi. Baya büyükçe. Sonra giyer diye aldım ama kullanmaya başladık bile.




İndirimden en sağlıklı bulduğum emziklerden aldım. 


Bu aparatı da aldım. Katı yiyecek filesi oluyor kendileri. filenin içine sebzeyi ya da meyveyi koyuyorsunuz, bebek de onu dişliyor. kopup da parçayı yutma ya da tıkanma ihtimali yok oluyor. Anneme göre para tuzağı imiş. Galiba haklı. Çünkü içine elma havuç armut koydum başta ben beğenmedim. Plastik plastik hiç hoşuma gitmedi. Defne de zaten bir iki ısırdı şöyle bir tadına baktı sonra da yere attı.


Bir de bu çorap çıktı kıyafetlerin içinden. Kimin getirdiğini bilmiyorum.


Kuzenleri de böyle süslü bir çorap almış.


Buğlemin annesi de böyle kışlık bir takım getirmiş. Bahar geldi. Seneye kar yağdığında hala üstüne olursa bununla çıkarırım kardan adam yapmaya.



Recep Eniştesinin annesi bu patikleri yollamış.


Bu body de halası almış.


Babaannesi yazlık tril tril bu elbiseyi almış.



                         Hepsini güle güle giysin yavruşcum. Hediyeler için teşekkür ederiz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder