31 Ağustos 2021 Salı

TEMMUZ-AĞUSTOS 2021


Evet ağustos ayının da sonuna geldik. 

Bir yaz tatili daha bitti. 

2021-2022 Eğitim-Öğretim Yılı başladı. Bugün uzun bir aradan sonra okuldaydım. Hepimize hayırlı olsun. 

Bu iki ay neler yapmışız bir bakalım;


Bol bol gezdim tatil yaptım. Eski bekar günlerime döndüm resmen. Gezdiklerimi de burada paylaşmaya çalıştım. 


* Şahinderesi Kanyonu Jeep Safari Turu

* Şelaleler Jeep Safari Turu

* Ayvalık Tekne Turu

* Bozcaada Turu

* Efteni Gölü - Güzeldere Şelalesi- Topuk Yaylası Turu

* Maşukiye-Sapanca-Ormanya Turu

* Şile-Ağva-Polonezköy Turu

* Enez Altınkum Plajı 

* Pelitköy Altı Gadana Plaji

* Assos Kadırga Koyu Plajı

* Güre Sosyal Sigortalar Kampı plajı

* Kavurmacılar Köyü

* Kocadağ At Çiftliği

* İstanbul Tarihi Yarımada Gezisi

Baya gezmişim yazarken daha da farkettim. Galiba bütün pandeminin acısını bu yaz çıkarmışım. 

Bu iki ay neler izlemişim;

*Liziqi'yi sürekli takip ediyorum.  

*Dilozof' tan felsefe tarihi serisinden epey bir video izledim ama henüz tamamlayamadım.

* flutv'yi keşfettim. Güzel  bilgiler edindim tavsiye ederim.

Flu-tv Olmaz Böyle Saçma Bilim ( 12 Bölüm)

* Dizi olarak  Ricky and Morty'yi izledim.

* Sinema olarak

Tenet

Predestination

Minamata

Ex machine

Ad astra  izledim. Hepsini de ayrı ayrı beğendim.


Müzik olarak bu ay daha çok 90'lar müziklerini dinledim. Klasik müzik pek dinledim sayılmaz.

Yeni bir kitap okuyamadım.

Güzel bir iki ay geçirdiğimi düşünüyorum. 

Dolu dolu yaşadığımı hissettim. Kendimi iyi hissettim çoğu zaman. 

Hepimize mutlu umutlu günler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder