4 Ekim 2021 Pazartesi

EYLÜL 2021


Bir ayı daha geride bıraktık. Bu ay oldukça yorucu bir ay oldu benim için.  Defne okula başladı, benim okulum açıldı. Dersler, kalabalık sınıflar, nöbetler, Defne'yi okula bırak, okuldan al, kırtasiye alışverişleri, ödev yaptırmak vs derken çok yorulmuşum. 

Okulun 3. haftasında covid kaptım. Şu anda izolasyondayım. Başta oh be böylece evde biraz dinlenirim demiştim ama yanıldığımı hemen bir kaç saat geçmeden anladım. Defne ile dinlenmek yatmak uzanmak olmayacak bir hayal sadece... 

Bu ay bakalım neler yapmışız?

Bu ay hiçbir yere gidemedim. İstanbul trafiğine girip herhangi bir aktivite yapmayı  gözüm kesmedi. Fırsat bulduğumda dinlenmeye çalıştım. Yani alt taraftaki millet bahçesine yürüyüşe dahi çıkamadım. Dışarı  çıkarsam da Defne'nin forması, Defne'nin ayakkabısı, Defne'nin eksik kırtasiye ürünleri... yani sadece Defne'nin ihtiyaçları için çıktım. 


İzlediklerim

Bir alışkanlık olarak akşamları rahatlamak için ve motivasyon olarak Liziqi'yi izledim. Liziqi'ye benzer bazı kanallar buldum onlara göz gezdirdim.

Life in wetland

Dianxi Xiaoge


Dilozof'un Felsefe Tarihi serisini bitirdim. (32 video)

Bu ay güzel filmler de izledim.

Bohemian Rhapsody 

Herşeyin Teorisi

Choclat


Okuduklarım

Çok uzun zamandır elimde olan ve artık bu ay bitireceğim dediğim Savaş ve Barış'ı bitirdim nihayet. 

Sonrasında ise Savaş ve Barış'ın BBC dizisini ( 6 Bölüm) izledim.

Kitabı da diziyi de tavsiye ederim. Güzeldi. 

Bu ay 2014'te başlayıp uzun zamandır ara verdiğim aöf felsefe derslerime kayıt  yaptırdım. 10 ders aldım. Her fırsatta ders kitaplarımı okudum.

Başkaca da bir şey yapmadım sanırım.

Bu ayı yorgunluktan geberdiğim akşamları artık bitmişlikten ağladığım bir zaman dilimi olarak hatırlayacağım.




Tam da bu moddayım gerçekten de...

Herkese mutlu huzurlu zamanlar dilerim...


1 yorum: