11 Ağustos 2021 Çarşamba

ALTINYOL KOYU, GADANA PLAJI, PELİTKÖY ALTI


 Bu yaz neredeyse her gün Pelitköydeydik. 

Aslında buradan daha önceki yazılarımda bir kaç kere bahsetmiştim. Ama hemen hemen hergün buraya geldiğimiz için ve burayı çok sevdiğim için  ayrıca bir başlık açmak istedim.


Burası yerli halkın dilinde Pelitköy altı diye geçiyor. 

Gerçekte ise ismi Gadana Plajı imiş.

Edremit'e 26 km uzaklıkta.

Belediye buradaki zeytinliği düzenlemiş çimlendirmiş cankurtaran, duş, kabin, duba, tuvalet, çöp kovaları... vs eklemiş. 

Mis gibi bir yer olmuş.

Bu mevsim epey kalabalık elbette ama zaten bu mevsimde Edremit Körfezi'nde  boş tenha bir yer bulamazsınız.

Yalnız burada başta hiç hoşuma gitmeyen ama sonradan alıştığım hatta artık hoşuma bile giden bir oluşum var. Denizde bir kaç metre sonra bir kayalık yükseliyor. Yani deniz aniden sığlaşıyor. Kayanın üstünde yürüyorsunuz.  Ben şimdi iyice öğrendim  kayalık nerede başlıyor nerede bitiyor. Artık hiç sorun değil. Defne denizde iken buraya  oturuyorum hem güneşi arkama alıyorum  hem de Defneyi görebiliyorum.



Burada güneş tam karşıdan Kazdağlarından batıyor. 
Gün batımı bir de buradan mutlaka görmek lazım.





At çiftliğine gittikten sonra buraya geldik. 
ve 
Edremit tatilim bitti.

Son kez güneşin batışını izledim. 
Son kez sahile sandalyemi koyup dalgaları seyrettim. 
Tam karşımızda doğan Çoban Yıldızını son kez Defneciğe gösterdim.
 Ve son kez yıldızlara baktım. 
Burada gördüğüm  yıldızları  İstanbul'da göremeyeceğim.

Eve gelince tüm hazırlıklarımı yaptım. Arabaya eşyaları yerleştirdim.

Sabah namazı vakti kalktım. Önce sadece bu vakitte görünen yedikızkardeşler yani Ülker Takım Yıldızını buldum. Her zaman ki yerindeydi. Burayı bana gösteren babacığımı bir kez daha rahmetle andım. 

Sabah 5:30 da yola çıktım. 

Şimdi evdeyim ve uzun tatiller sonrası dağınıklığı bilirsiniz.  Beni bir sürü iş bekliyor.

Herkese mutlu günler...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder