1 Temmuz 2021 Perşembe

HAZİRAN 2021




Bu ay entelektüel manada oldukça verimsiz geçti.

Çok  şey  yapmak isteyip  hiçbirini yapamadım (yine)...

Ne yazabilirim ki buraya?

Düşünüyorum,

 hiçbir yere gitmedim,

yeni bir sinema dizi program belgesel vs izlemedim,

yeni bir müzik dinlemedim,

kitap da okuyamadım bu ay.

Zaten daha önce okumuş olduğum 

Kuyucaklı Yusuf ve  İçimizdeki  Şeytan'ı okudum sadece. Onları da saymıyorum.

Bir de Love Death and Robots serisinin 2. Sezonunu izledim. O da sayılmaz.

Yani kısaca bomboş bir ay geçirmişim.

Düşünüyorum düşünüyorum buraya yazabileceğim birşey bulamıyorum.

Ama bu ayı yatarak geçirdiğim zannedilmesin. 

Bu ay sanki Defne ile yarışta gibi idik.  O dağıttı ben topladım. İnat ettim evi tertemiz yapacağım akşamları mis gibi uyuyacağım diye. Defne 5 yaşında olmasına rağmen hala mümkün değilmiş anladım.

Bu ay temizliğe kafayı taktım ya ben harıl harıl mutfağı temizlerken Defne banyoyu mahvediyordu. Banyoya geçiyordum tam kırkladım tertemiz oldu diyorum bakıyordum ki salon savaş alanına dönmüş.  Tam salona geçiyordum ki tertemiz temizlediğim banyo su içinde. Tam bir kısır döngü. Sürekli yemek yemek yap çamaşır  yıka bulaşıkları yerleştir. Sonra arkanı dön hoop başa dönmüşüz.

Sabahları 5:30 da kalkıp perde yıkadım ütüledim, sabahın en güzel saatinde çaydanlık tencere ovdum, sağ sol topladım. 24 saat makinenin çalıştığı zamanlar oldu. 

Sonuç:  Tamam ev ayrıntıda temiz... 

Ama yine de istediğim gibi değil.  

Nankör ev işlerinden bıktım. 

Yeniden pes ettim. 

Eski sistemime geri dönüyorum. 

Şöyle ki;

Nasılsa 2013 yılından beri temiz tertipli bir evde oturamadığımdan ve uzun bir müddet de temiz tertipli bir evde oturmak mümkün görünmediğinden uzun zamandır sadece ayın başında evi oda oda temizliyorum. 

Ama duvarları kapıları camları herşeyi ama herşeyi temizliyorum. 

Tamam bu oda tertemiz oldu bu temizlik içime sindi dedikten sonra diğer odaya geçiyorum ve ayın 1'i olmadan asla bir daha o odayı temizlemeye çalışmıyorum. 

Böylece geri kalan 29 günde odayı b.k götürse bile bakmıyorum, hiç bir şeye dokunmuyorum.

 Nasıl olsa olmuyor. 

Böylece zaman bana kalıyor.

Mesela 2-3 gün önce koltuk kılıflarını  yıkamıştım. Tertemiz örttüm. Bugün kılıfların üstü  çamur içinde. Yıkasam  tecrübe ile sabit 24 saat geçmeden başka bir kir olacak biliyorum. Ağustos 1'e kadar ellemeyeceğim.

Artık bu tip şeyler yazmak istemiyorum. 

İnş temmuz ayında buraya yazacak başka birşeylerim olur.

Herkese mutlu günler...

1 yorum: