25 Temmuz 2021 Pazar

GÜRLEYİK ŞELALESİ

 25.07.2021 Pazar

Bugün pazar olduğu için sahiller aşırı kalabalık oluyor. Pazar günleri genellikle denize gitmiyoruz. Başka alternatifler düşünüyoruz. 

 Bugün Osman, Bilal, Eylem ve Ege Bora Adatepe'de 5 km içeride bulunan Gürleyik Şelalesi'ni keşfetmeye gittiler.  Defne zorlu patikalarda yürüyemeyeceği için ben gitmedim. Ama çok isterdim gitmeyi. 

Kardeşlerim döndüğünde iyi ki de gelmemişsiniz  dayanamazdınız çok yorucu zorlu bir yoldu dediler. Şelaleyi bulmuşlar. Oralarda kimseler yokmuş. Kimseler de burayı bilmediği için  etraf tertemiz su ise besberrakmış. 

Videoları izliyorum, bayıldım. 

 Mükemmel bir yer.  

Aslında buraya yazarken de tereddüt yaşadım acaba hiç yazmasam mı?  Bir yer de bilinmesin, temiz kalsın dedim. Ama zaten  12 km yürümek ve burayı bulmak zor iş. Herkes gidemez zaten. O yüzden  içim rahat...




Biz ise tüm gün evdeydik. Çok çok sıcaktı. Kendimi bir o oraya bir buraya attım. Dakka başı elimi yüzümü yıkayıp durdum. Bir kaba su doldurup tüm gün ayaklarımı suya soktum. Defne ile sürekli sulu etkinlikler yaptık ama bir türlü ferahlayamadım. Hatta bir ara yüzümün çok yandığını hissettim. Evde olmama rağmen ve evde bile güneş kremi kullanmama rağmen  yüzüm kızarmış; annem yoğurt sürdü.

Annem bari denize gidelim bir suya gir ferahlarsın dedi ama oraya gidebilecek enerjiyi bulamadım. Şimdi  akşam  üstü oldu. Defneyi parka getirdim. Burası gayet ferahmış. Nefes alabilmeye başladım. 

Ama bugünü yine de boş bir gün saymıyorum.

Bugün sabah alışveriş yaptım. Bunun dışında bol bol kitap okudum.  

Bugün de Tolstoy'la vakit geçirdim. 

Herkese mutlu günler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder