3 Kasım 2015 Salı

DEFNE FERAH'LA 7. HAFTA

Defne Ferah 50. gününde...

Bu hafta Ankaradan Osman, Bergamadan Bilal, Eylem ve Ege Boracığım geldi. Annemle babam zaten bizde idi. Ailecek çok güzel vakit geçirdim. Bana çok iyi geldiler. Allaha bana böyle güzel bir aile nasip ettiği için bol bol şükrettim. Kardeşciklerim daha önce de bebek görmeye gelmişlerdi, 2 gün kalmışlardı ama o sırada ben sürekli Defneyi emzirdiğim için yüzlerini görmemiştim, muhabbet edememiştik. Bu sefer güzeldi. Hep beraber bir günü Bolu Abant-Gölcük- Mudurnu gezisi yaparak değerlendirdiler. Ben gidemedim, kendime güvenemedim. Bebeği üşütmeyeyim, uzun yol zor olur dedim, fotoğraflarla yetindim.

* Bu hafta Defne Ferah'ın iyice büyüdüğünü farkettim. Kıyafetleri küçüldü. Alışverişe çıkmam lazım. Bebekle alışveriş gözümü çok korkutuyor.

* Bu hafta ilk kez çocuğu evde annemlere bırakıp markete alışverişe gittim.  Evde otur otur ayaklarım kapanmış 100 metre ötedeki markete zar zor gittim. Yürümekte zorluk yaşıyorum.

* Pazar günü seçim vardı. Oyumuzu kullandık ardından biraz araba çalıştım. Hala araba süremiyorum. Eğer arabayı kullanabilirsem hayatımda çok önemli bir iş daha halletmiş olacağım.

* Defne Ferah artık etrafı merakla ve çok dikkatli inceliyor.

* Bazen bana çok güzel bakıyor, ama gülümsemesini sadece uykuya dalarken görüyorum. Babasına ve anneannesine ise çoktan gülümsedi ( kıskanıyorum)

* Ses çıkarma çalışmaları yapıyor ama şimdilik sadece ağzını açıp kapatabiliyor. (Bu sırada ölüyorum gülmekten)

* Eldivenlerinin üstünden elini emmeye başladı. Eldivenleri hep ıslak. Habire eldiven değiştiriyorum. Emzik ise almıyor. Babası çeşit çeşit emzik aldı ama hiçbirini istemiyor.

* Tuvalet alışkanlığı düzene girmeye başladı. Bu hafta günde 1 bazen 2 kez kaka yaptı.

* Artık su verdiğim için sanırım, çiş miktarı çok arttı. Alt değiştirme sayısını artırdığım halde sık sık  idrar bezden taşıyor. Tüm üst baş değişiyor.

Bu hafta da böyle geçti. Anlatacak yeni pek bir şey yok. Defne Ferahımız büyüyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder