18 Kasım 2015 Çarşamba

BEBİŞLERİ YAN YATIRIN... DEFNE FERAH'LA 9. HAFTA

Defne Ferah'la 9. Hafta...

Defne Ferah bu hafta 5200 gr
Ben 80,8 kg

Zayıflamak için çabalarken bu hafta 1,3 kg almışım. O üzgünlükle az önce yarım kavanoz çikolata yedim. Yarım pakette fıstıklı çikolata götürdüm. Belki 10 bardak da çay içtim. Şimdi içim bulanıyor başım dönüyor.

Çok üzgünüm.

Bu hafta Defne Ferah 9. haftayı bitirdi. Bu hafta söylenecek yeni bir gelişme yok. Geçen haftalardan tek farklı şey bebiş artık biberon istemiyor sanırım sütüm çoğaldı ve yetiyor.

Bebişimiz büyüyor.

Bu hafta benim yeni öğrendiğim şey;

Bebeklerinizi yan yatırın hanımlar... Ben sadece başını çeviriyordum. Bir sağa bir sola gündüzleri ise ortalamaya çalışıyordum. Ama bizim kızın kafası yine de hep yan yatmaktan arkaya doğru uzadı. Kızım kafasını düz tutmakta zorluk çekiyor. Kafa genellikle hep sol tarafa dönüyor. Hatta kucakta gezdirirken bazen o denli döndürüyor ki kafasını neredeyse 180 ° nin de ötesine geçecek. Bir baykuş misali başını arkaya çevirdiğinde her ne kadar gülsem de aslında korkuyorum.

Bizim kız sabah 3-4 gibi uykusunda ıkınmaya başlıyordu tuhaf sesler çıkarıyordu ıh ıh şeklinde, zor nefes alır gibi ama burnu açık nefes almada bir problem yok. Ben de kakasını yapamıyor rahatsızlık hissediyor diye düşünüyordum. Geçen gece 3:00 gibi kakasını yaptığı halde aynı durum yine sabaha kadar devam edince anladım ki bizim kızın rahatsızlığı kaka yapamamaktan değil hep sırt üstü yatmaktanmış. Sadece kafasını döndürmek yetmiyor vücudu da döndürmek gerekiyormuş. Sırtına bir battaniye desteği ile her iki saatte bir döndürüyorum. Artık o sesler çıkmıyor ve kızım çok daha rahat uyuyor.  Düşünsenize 10 saat hep aynı pozisyonda yattığınızı... Ne kadar korkunç değil mi... Bu da bir tecrübe oldu benim için. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder