14 Aralık 2015 Pazartesi

KÖRİLİ KREMALI MANTAR SOTE...

Geçen hafta da kremalı mantar yapmıştım ve pek de beğenmemiştim. Bu hafta tarife tam uydum ve sanırım mantarlarım da bu sefer iyi çıktı;

Yemeğim mükemmel oldu. Çok lezzetliydi. 



* Tavaya biraz zeytinyağı ekliyoruz.
* İçine bir büyük boy mor soğan ekliyoruz.
* 2 diş sarımsak doğrayıp ekliyoruz.
* Soğanlarımız kavrulunca ince doğranmış mantarlarımızı ekliyoruz. Mantarlar da suyunu salıp tekrar geri çekince içine yarım paket krema ekliyoruz.
* 1-2 dakika tıkırdadıktan sonra ocağımızın altını kapatıp köri tuz karabiber pulbiber ekliyoruz.
* 5 dakika dinlendirip servis yapıyoruz.

Afiyet olsun...

Geçen hafta yaptığım yemekle bu haftaki arasında çok fark vardı. Bu hafta
Mor soğan kullandım.
Domates biber kullanmadım.
Mantarları ince doğradım. ( işte bu çok önemli)
Kori ekledim.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder