14 Aralık 2015 Pazartesi

KÖRİLİ KREMALI MANTAR SOTE

Geçen hafta da kremalı mantar yapmıştım ve pek de beğenmemiştim.

Bu hafta tarife tam uydum ve sanırım mantarlarım da bu sefer iyi çıktı;

Yemeğim mükemmel oldu. Çok lezzetliydi. 



* Tavaya biraz zeytinyağı ekliyoruz.
* İçine bir büyük boy mor soğan ekliyoruz.
* 2 diş sarımsak doğrayıp ekliyoruz.
* Soğanlarımız kavrulunca ince doğranmış mantarlarımızı ekliyoruz. Mantarlar da suyunu salıp tekrar geri çekince içine yarım paket krema ekliyoruz.
* 1-2 dakika tıkırdadıktan sonra ocağımızın altını kapatıp köri tuz karabiber pul biber ekliyoruz.
* 5 dakika dinlendirip servis yapıyoruz.

Afiyet olsun...

Geçen hafta yaptığım yemekle bu haftaki arasında çok fark vardı. Bu hafta
Mor soğan kullandım.
Domates biber kullanmadım.
Mantarları ince doğradım. (İşte bu çok önemli)
Köri ekledim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder