10 Aralık 2015 Perşembe

DEFNE FERAH'LA 12. HAFTA

Bebişle 12. Haftamız da bitti.

Defne Ferah bu hafta 5700 g
Ben 84,3 kg

Defne Ferah geçen haftaya göre 300 g almış çok şükür. Böylece bir ayda 1kg almış oldu.

Ben ise bir haftada neredeyse 2 kilo almışım. Bu nasıl mümkün olabilir bilmiyorum. Çok şaşkınım. Böylece doğum yaptıktan sonra 10 kilo almış bulunmaktayım. Parmaklarım bile tombik tombik oldu. Çok üzgünüm.

Gelelim bu haftanın özetine...

Defne Ferah artık gülücükler atıyor. Hatta bazen sesli bile güldürmeyi başarıyorum.

Bu hafta alışveriş yaparken eşime traş kolonyası deniyorduk ki bir baktım Defne Ferah bize gülüyor onun cephesinden nasıl görünüyorsa artık neye güldüğünü de anlamadık ama onunla birlikte biz de epey güldük.

Defnecik pusetini pek sevmiyor. Bu yüzden hafta sonu ona kanguru aldık. Ay o kadar şirindi ki babasının kucağında. Gayette huzurlu görünüyordu.

Bu hafta Defne'nin uykuları iyice düzene girdi. Aksam 19:00 -20:00 arası uyuyor. Gece saat 01:00 civarı bir de 4:30 gibi uyanıyor. Eğer alt değiştirme yoksa sabah 7:00 ye kadar mışıl mışıl uyuyor maşallah. Gündüz ise hiç uyumuyor diyebilirim. Kucağımda emerken uyuya kalıyor kucaktan indirdikten yaklaşık 5-10 dakika sonra uyanıyor. Beni emzik olarak kullanıyor. Ben de bir şey demiyorum. Aslında bebişle böyle vakit geçirmek hoşuma gidiyor. Eskiden uyusa da işlerimi yapsam diyordum. Şimdi işleri salladım yapmıyorum dolayısıyla uyuması için bebişin gözünün içine bakmıyorum. Zaman çok çabuk geçiyor. Hiç bir anını kaçırmak istemiyorum.  Uyumadığı her zaman da gezmek istiyor. Belim kollarım ve özellikle bileklerim çok rahatsız. Ama bu günleri de özleyeceğimi bildiğim için fırsat bu fırsat deyip bol bol sarılıyorum bebişime öpüyorum kokluyorum. Evlat kokusu cennet kokusuymuş gerçekten içime çekiyorum. Biliyorum ki bir kaç ay sonra izin vermeyecek bir ömür böyle öpüp koklamaya hasret kalacağım. Şimdi bugünleri iyi değerlendireyim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder