11 Mayıs 2021 Salı

GÜL MEVSİMİ GELMİŞ:)



Defne bu sabah daha 07:00   olmadan uyandı.

Tam güzel güneşli bir bahar havası vardı bu sabah.

Sabahın bu saatleri o kadar güzel ki...

Defne ile kendimizi  dışarı attık.
Sadece biz vardık.
  Paten çalıştık. 
Sohbet ettik.
Çiçek topladık. 
Sonra Defnecik kumdan bir çiçek pastası yaparken ben de biraz dolaştım.

Güller açmış:)

İçimde buruk bir sevinç

Gül olanın aslı güldür,
                           Peygamberin nesli güldür.

Girdim şahın bahçesine, 
                              cümlesi aşı güldür gül.

Gülden terazi yaparlar,
                                 gülü ile gülü tartarlar.

Gül alırlar gül satarlar, 
                                  çarşı pazarı güldür gül

Gel ha gel gül ey Nesimi, 
                                   geldi yine gül mevsimi

Bu feryat bülbül sesi mi, 
                                 sesi feryadı güldür gül
 
diye diye dolaştım. Gül  fotoğrafı çektim bi sabah...


















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder