15 Mayıs 2021 Cumartesi

DEFNE FERAH'IN YENİ KIYAFETLERİ ve OYUNCAKLARI (29)

Geçen yıl baharda hazırlamıştım bu postu. 

Şimdi  bakıyorum da çoktan eskimiş bile bu oyuncaklar... 

Yeni hallerini görünce bir gülümsedim. 





























Uzun zaman önce karar vermiştim: 
Artık  oyuncaklarla ilgili yazı hazırlamayacağım.

 Defne'ye oyuncak almamaya çalışıyorum.
-Ama yine de alıyorum-

Annem oyuncakçı dükkanına dönmüş bu ev,  
oyuncakçıda bu kadar oyuncak yoktur diyor.
-Haklı-

Defne istemiyor sen seviyorsun bunlarla oynamayı diyor. 
- Bunda da haklılık payı var elbette-

Osman bunları alacağına zeka geliştiren oyuncaklar al diyor.
 -O da haklı-

Defne ise hiç oyuncağım yok anne diyor.
- O da kendi çapında haklı-


İşte son bir yıldır oyuncaklarının fotoğraflarını çekmedim. 
Nasılsa  blogda kullanmayacağım diye.

Ama dün  geçen senden kalma bu yayını  görünce  pişman oldum.

Oyuncakların yeni alınmış  temiz hallerini görmek güzel.

Bu oyuncakların yeni haline bakınca  oyuncakların  kırılmamış yıpranmamış halini görmek hem de  bazen kaybolmuş unutulmuş oyuncakları görüp aaa böyle bir şey de vardı deyip hatırlamak için  iyi ki de yazmışım  zamanında diyorum.

Sırf  Defne gelecekte bana oyuncak almadın derse ki bir keresinde ona hiç babie bebek almadığımı bile  söylemişti ona göstermek için de aldıklarımın  fotoğrafını  çekeceğim.

Herkese hayırlı bayramlar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder