16 Mayıs 2021 Pazar

16/05/2021



Son 3 gündür evimizin altındaki parkta kahvaltı yapıyoruz.

Kahvaltıdan sonra da yürüyüş...
 
Yürüyüş  yaparken fotoğraf çekmeden duramadım. 

Hiç  böyle alacalı bir gül  görmemiştim.



Güller... güller... O kadar güzeller ki...

Mükemmel kokuyorlar aynı zamanda

Kim diktiyse elleri dert görmesin. 












...

3 yıl önce eski okulumun bahçesinde  bir tanecik bulmuştum aşağıdaki  çiçekten . Fotoğrafını çekip de okulda incelediğimde  büyülenmiştim.

Şimdi  bizim bahçede bir sürü  buldum.

Hala büyüleyici...





Daha çok Anagallis arvensis için buraya tıklayınız


Aşağıdakiler ise turuncuları

Daha fazlası için tık tık








Kazayakları da açmış.

Daha fazlası için tıklayınız.




Yürüyüş yaparken bir de aşağıdaki   çiçekleri  buldum.  

O kadar güzel bir pembelikte idi ki anlatamam.

İsmini plantnet programında  bulamadım.

Malva moschata ya da malva alcea olabilir.

Ebegümeci  ailesinden ama türünü  anlayamadım.








8 yıldır bu sitede oturuyorum.

 8 yıldır  bu bitki evimin önünde  
ama 
ilk kez bu çiçekleri farkediyorum. 

Dikkatle bakmadığınız için  kimbilir daha neler kaçırıyoruz.





Herkese bol çiçekli bol huzurlu günler...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder