2 Şubat 2019 Cumartesi

15 TATİL (2019)



Şubat tatili de bitmek üzere.



Tam da tahmin ettiğim gibi hiçbir yere gitmedik.  Hiçbir yere kımıldamayacağımızı adım gibi bildiğimden Kemal'e şuraya gidelim buraya gidelim diye teklifte dahi bulunmadım. Sadece bir kere o da karne günü  pazara gidelim dolapta hiçbir şey yok dedim. O da sen kendin git, ben gelmem dedi. Evde buzdolabında hiçbir şey yoktu ve 15 gün boyunca evde olacaktık ama adam pazara dahi gelmedi. Tek teklifim de o oldu zaten.  Çevremizdeki insanlar Roma'ya, Kapadokya'ya, Kars'a vs gidiyorlar, biz 2 km öteye ihtiyaçlarımız için de olsa kıpırdayamıyoruz.

Ben de kendi tatilimi kendim planladım. Bir gün Kemal kendi arkadaşları ile takılmış ise (o zaman tüm gün eve gelmiyor) ertesi gün ben çıktım. Arkadaşlarımla ev gezmesi yaptım, bazıları ile dışarıda buluştum. Mall of İstanbul, Forum İstanbul'u dolaştım. İstoç'a Eminönü'ne Üsküdar'a vs gittim. Kızımı parka götürdüm onunla oynadım. Bol bol Defnecikle vakit geçirdim. Evi temizledim, yemek yaptım, çamaşır-bulaşık yıkadım. Kemal ise evde olduğu süre boyunca yattı. Adam çok yorgun dinlenmesi gerek. Hiçbir iş yapmadı. Yemek yediği tabağı dahi masadan kaldırmadı.  Akşamdan sabaha sabahtan akşama cep telefonu ile hasret giderdi, doyamadı.

Blogda dolaşırken 2013 yılında yani son bekar olarak geçirdiğim şubat tatili anılarımı paylaşmışım. Okurken gözlerim doldu. Ağlamamak için kendimi zor tuttum. Ne kadar dolu dolu geçirmişim. Sürekli gezmişim, hiç durmamışım.

İşte bekarken şubat tatili ve evlendikten sonraki şubat tatili...

Bakınız 2013 Şubat Tatili

Bu da devamı



2019 Şubat tatilinde neler yapmışız;

* Öncelikle evi temizledim. Bayadır ev dip köşe temizlenmemişti. Bütün ev elimden geçti diyebilirim. Hayat arkadaşı denilen eş kişisi hiçbir yardımda bulunmadı. Gerekçesi ise o da eve su taşıyormuş.

* Kuzenler buluşması yaptık. Ebruşçuğumuza kahvaltıya gittik.  Ebruşumuz enfes bir kahvaltı hazırlamıştı. Sofra da yok yoktu yani. Herkes çok mutlu görünüyordu. Çok güzel bir gündü. Çok mutlu oldum hafifledim.

* Bir gün arkadaşım Fatma Betül'le Kuzguncukta buluştuk. Hem bu sayede Üsküdar, Kuzguncuk, Şemsi paşa, Mihrimah Sultan gezisi yaptım. Bol bol boğazı seyrettim.  Canım arkadaşım Fatma Betül'ü uzun zamandır görmemiştim. Muhabbet güzeldi, çok özlemişim. Ardından Eminönü'nü dolaştım.

* Bir gün de sevgili arkadaşım Hilal'e gittim. Ev gezmesi yaptım yani. Her şey çok güzeldi.  Defnecik Rana ile Ahmet Berat'la oynadı. Çok mutluydu.

* Bir gün de arkadaşım Pınar'lara akşam gezmesine gittik. Pınarlar bizi çok güzel ağırladı. Özlemişim arkadaşımı. Defnecik Beyza ile o kadar güzel oynadı, çok mutluydu. Bizim için  hafifletici mutlu bir gündü.

* Bir gün Defneyi kuzenleri Zeynep ve Esleme bırakıp Çetinkaya mağazasına gittik. Tüm günümüzü aldı.

* Bir gün de ben Mall of İstanbula kendi başıma gezmeye gittim.

*Bir gün de kendi başıma yine Forum İstanbul- İkea , istoç gezisi yaptım.



Bunların dışında

* Cosmos Belgeselini izledim.

* Bloğumdaki postları güncelledim ve aşırı vaktimi aldı.

Kısaca düşündüğümde 2019 şubat tatilim güzel geçti diyemem, bomboştu dersem de yalan olur.



4 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Güçlü duruşunuz ve mücadeleci ruhunuzla apayrı ve güzel bi tarzınız var sizi takdir ediyorum 👏👌💜

      Sil
    2. Teşekkür ederim... Keşke isminizi de bilebilsem...

      Sil