19 Şubat 2019 Salı

DEFNE FERAH'IN YENİ KIYAFETLERİ ve OYUNCAKLARI(26)

Bu hafta annem, babam ve Osmancığım memleketten geldi, hoş geldiler, mutluluk getirdiler.
Anneannesi benim minik Defneciğimin minik bebekleri için yorgan, çarşaf ve yastık dikmiş.
 Minik yastığın kılıfını bile unutmamış. Bir de tüm bu takım için beşik almış. 
Eline emeğine sağlık annecim...



Defne nennesi ile konuşurken bana küvetli bebek al demişti.-nereden öğrendiyse- nennesi de kıyamamış bir de bebek almış hem de küvetli.


Bunlar da diğer hediyeler... Teşekkür ederiz nenecik dedecik...





Bu miniş miniş nohut büyüklüğündeki eşyaları ile muhteşem evi Altan abisi ve Ebruş Teyzesi getirmiş. Teşekkürler...







Defne'nin  bayıldığı bu şirin bebeği de Ebruş Teyzesi hediye etti, teşekkürler...


Bunlar da bebeğin aksesuarları...
 Defne ile beraber çektik bu fotoğrafları, Defnecik her birini ayrı ayrı çekmemi istedi:)






Bu güzel takımı da Filiz Teyzesi almış teşekkürler...


Bu anne kız fiyonklarını da Hatice Teyzesi kendi elleri ile örmüş. Teşekkür ederiz... Çok beğendik.



Bu şirin evi de alalı baya oldu. Defnecik çok güzel oynadı ve hala oynuyor bununla...


Bu da alınca fotoğrafını çektiğim sadece bir gün oynayabildiği kinetik kumu. Defne aldığımız gün uzun bir müddet konsantre  oynadı. Bir ara içeride idim salona geldiğimde odanın her yerine bu kumu dağıtmış. Hala bile salonun halısı kaygan kaygan, geçmedi bir türlü etkisi. Hepsini süpürmek zorunda kaldım. Uzun bir müddet kinetik kum almayı düşünmüyorum.


Bu aralar Defnecik yapbozları çok seviyor. Bunlar da yeni yapbozları...





Artık sürpriz yumurtalardan çıkanları takip edemiyorum.  Geçenlerde evde bunları buldum, çok hoşuma gitti. Fotoğraflayayım dedim.







Şimdilik bu kadar... Hoşçakalın...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder