27 Ocak 2016 Çarşamba

DEFNE FERAH'LA 19. HAFTA...

Bu hafta Defne Ferah 6800g ( 200g almış)
Ben 87,3 (1 kilo almışım)

Bu haftanın gelişmeleri;

* Artık kuzucum sabahları cıvıl cıvıl konuşmasının yanında beni sabahleyin dokunarak uyandırıyor. Kollarıma elime dokunuyor. Her seferinde çok mutlu oluyorum. Yemek yerken masada elimi tutuyor.

* Bu hafta dokunma duyusunu farkına vardı sanırım. Parmaklarını çok daha etkili kullanabiliyor. Koltukları tırmalıyor. Yorganı pikeyi hırkasını eline ne geçerse ne bulursa yakınlarda kavrıyor inceliyor. Battaniyesini tutarak uyuyor. Yerim o minicik parmakları ben...

* Bu hafta yine hastalandım. Defneyi sürekli emzirdim boğazı kurumasın diye... Çok şükür bir iki öksürdü burnu tıkanır gibi oldu ama atlattık. Ben de daha iyiyim.

Bu haftalık bu kadar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder