25 Ocak 2016 Pazartesi

BELEDİYEDEN BEBEK ÇANTASI GELDİ (9)

Belediyemiz bize bebek çantası yollamış.

Sabah güleryüzlü bir hanım ve hoş sohbet bir bey bizi bebişten ötürü tebrik etti ve bu çantayı teslim etti. 

Ayrıca bebiş için bir fidan dikildiğini belirttiler.

Bir de mektup verdiler.

O kadar hoşuma gitti ki... 

Çantamızdan bunlar çıktı...





Çantamızda neler gelmiş bir bakalım...

Kaliteli en önemlisi de sağında solunda  reklam olmayan bir çanta. Belediyenin ismi çantanın içinde yazıyor. Çok beğendim. Büyüklüğü gayet ideal. Bundan böyle bir yerlere giderken bu çantayı kullanırım.


 5'li hastane çıkışı


 10 adet bebek bezi


 Islak mendil


Kaliteli cam kavanozda rezene tohumu


 Emzik


Biberon


 Şampuan


Sabun


pudra


Rezene çayımı demlemek için fincan


Termometre


 Bebek Çorabı


Lohusa şekeri


Bebek günlüğü


 A dan z ye bebek bakımı ile ilgili bilgilerin bulunduğu kitapçık.
Hemen inceledim okumaya başladım.
Doğumdan itibaren nelere dikkat edilmeli nasıl beslenmeli boy kilo tabloları ek gıda tarifleri aşı tabloları hastalıklar ve yapılması gerekenler ve en güzeli ay ay olması gereken kazanımların olduğu tablolar 


Çantamı çok beğendim.
Teşekkürler Başakşehir Belediyesi...
Mevlüt Uysal'a ve emeği geçen herkese çok teşekkür ediyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder