23 Ocak 2016 Cumartesi

DEFNE FERAH'LA 18. HAFTA...

Bu hafta Defne Ferah 6600 (100 g almış)
Ben 86,3 (700 g vermişim:) )

Bu haftanın gelişmeleri;

* Artık gel gel dediğimde kollarını uzatıyor.

* Bu hafta 4. Ay aşısını oldu. Her iki bacaktan yapıldı. Sadece aşı olurken doğal olarak ağladı. Sonra hemen sustu yavrucum benim. Akşamına ağrısı oldu. Huzursuz bir gece geçirdi sürekli emmek istedi. 2. Ay aşısına göre daha zor geçti.

* Demir şurubuna başladık. Vegaferon diye bir damla. Defne hiç sevmiyor, ben de...  O kadar dikkat etmeme rağmen kıyafetleri hep battı. Bir de ek gıdadan mi üşütmekten  mi demir şurubundan mıdır bilmiyorum kakası çok feci kokuyor ve görünüyor.

* Ek gıda olarak havuç ve patates püresi yapıyorum. Ayrıca yoğurt vermeye çalışıyorum. Bazen de armut elma portakal mandalina suyu veriyorum

* Bu hafta ilk kez gündüzleri uyumaya başladı. Yaklaşık 1-1,5 saat ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder