22 Ocak 2016 Cuma

ARMUT-LİMON-BAL MASKESİ

TLC kanalında clio adlı bir program var; bu maskeyi orada tarif etmişlerdi. Cildimin çok bozulduğunu ve her zaman yaptığım su-sabun ikilisinin cildime yetmediğini farkedince bu maskeyi denemeye karar verdim.

Daha yüzümü yıkar yıkamaz farketti inanamadım. Cildi çok güzel temizliyor gözenekleri daraltıyor ve cilt rengini düzenliyor. Maskeden sonra yüzümü begendim.

* 1/4 rendelenmiş armut
* 1 çorba kaşığı limon suyu
* 1 tatlı kaşığı bal

Karıştırıyoruz. Cildimize uyguluyoruz. 5 dakika sonra yüzümüzü ılık suyla yıkıyoruz. Bu kadar...

Ben gözeneklerim çok açık olduğu için içine mısır nişastası da ekledim ve peeling şeklinde yani yüzümü ovalayarak yıkadım. Hemen cildim parladı. Akşam da bu tarifi uyguladım. Çok güzel bir maske her hafta yapmayı düşünüyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder