1 Mayıs 2018 Salı

DEFNE FERAH'IN YENİ KIYAFETLERİ ve OYUNCAKLARI(20)

Defne Ferah'la bugünlerde sürekli doktorculuk oynuyoruz. O kadar sevdi ki bu oyuncaklarını... Anneee gel sen hasta olmuşsun, sana iğne yapayım cümlesini her gün en aşağı 10 kez duyuyorum.


İnternette bir videoda bu oyuncakları görüp anneee bana bundan al demişti Defne Ferah.  Çok basit bir oyuncak. Defne söylemese hayatta aklıma gelmez bunları satın almak. Yavru kuşum o kadar sevdi ki bi oyuncaklarını... Bir de ananasa ıspanak diyor ısrarla bir türlü öğretemedik ıspanak degil o ananas.


Bunlar da benim çocukluğumun oyuncakları. Eskiden noper deniliyordu. Görünce o kadar mutlu oldum ki ... Defne Ferah'tan çok ben oynuyorum bunlarla. Kemal sen bu oyuncakları Defne için değil kendin için istiyorsun dedi. Olabilir....


Bunlar da. Defne'nin yeni kıyafetleri...









Aziz bebe'de herşey çok indirimdeydi. Evde yukarıdakileri kullanıp da çok memnun kalınca bugün yeniden  gidip bunları aldım.



Şimdilik bu kadar. Herkese mutlu mayıslar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder