28 Nisan 2018 Cumartesi

BAHAR GELDİ GEÇTİ

Bugün okulumuzun pikniği vardı. Şamlar'a gittik bütün okul. Hava o kadar sıcaktı ki Defne tüm gün yazlık tişörtle durdu, bir öğrencimiz sıcaklardan fenalık geçirdi, ambulansta tedavisi yapıldı.  Anladım yaz gelmiş.

2018 Bahar geçti...

Bu baharı iyi degerlendiremedim. İşte bu sene bahardan artakalan birkaç foto...

Geçen Otağtepe Fatih korusuna gitmiştik. Orada bu bitkiden gördüm. İsmi Adi Alıç'mış. Crataegus monogyna






Bu bitkiyi ise eskiden beri çok merak ediyordum. Çiçekleri çok berbat kokuyor insanlar niye bunu ekiyorlar ki diyordum. Meğerse baharda kıpkırmızı harika yaprakları çıkıyormuş.

 İsmi alev çalısı imiş. Bilimsel adı; Photinia x fraseri red robin




Geçen hafta Beykoz korusuna gittik.


Sitemizdeki tek erguvan ağacımız,


Sitemizdeki tek leylak ağacımız,


Evimizin önündeki parkta çiçek açmış fidanlar; isimlerini bilmiyorum




Bunlar da Başakşehir 1. Etaptan çektiğim bir kaç bahar fotoğrafı








Bu da bizim okulun arka tarafında manzara... Bir kaç yıla kalmaz buralar da beton yığınına dönüşür.





Bu papatyaları da okulumuzda öğrencilerimiz öğretmenlere almışlar. Teşekür ediyoruz.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder