5 Aralık 2017 Salı

PARMAK BOYASI... 2 YAŞ ETKİNLİKLERİ(4)

Defne'nin en sevdiği şeylerden birisi boya yapmak. Kuru boya, pastel boya, sulu boya özellikle de sulu boya... Her gün mutlaka 5-10 dakika boyama etkinliği ile geçiyor.


Bim' e sene başında parmak boyası diye bir şey gelmişti. O zaman ilk kez duymuştum. Bir deneyeyim evde bulunsun diye almıştım. Defne onunla da oynamaya bayılıyor. Renkler o kadar güzel ki bayılmamak elde değil. Ben de çok seviyorum ve Defneyle oynamaktan çok keyif alıyorum.  Yalnız parmak boyası ellerden, masadan çıkmıyor. Cif çamaşır suyu hiç etkilemiyor. O yüzden her ne kadar Defneyle beraber boya yaparken çok eğlensem  de sonrasında hiç sevmiyorum.

Bu sefer Defne'ye önlük giydirdim ve yanımda ıslak mendilimi hazır ettim. Paketin yarısı neredeyse bitti ama öncekilere göre çok daha temiz bir çalışma oldu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder