20 Aralık 2017 Çarşamba

KURUMUŞ YAPRAK BOYAMA... 2 YAŞ ETKİNLİKLERİ(11)


Geçen hafta sonu açık lise sınavı görevim vardı. Mecburen hafta sonu dışarıdaydım. Sınav dönüşü evden hiç çık(a)mayan Defnem için bir poşet yaprak kozalak kuş tüyü çam iğnesi dal çalı çırpı vs topladım . Madem Defne sonbaharı göremiyor bari ben eve sonbaharı getireyim istedim. Boyama bahanesi ile bir sürü çeşit çeşit yaprak incelemiş olduk. Defne bir kozalağı sulu boya ile boyamaya çalıştı - ama olmadı. (Sulu boya ile kozalak boyanamıyormuş öğrenmiş olduk)



Ben de ömrümde ilk kez çınar tohumları gördüm yakından inceledim hayran oldum.

Yalnız eve yaprak, kozalak getirmek pek de iyi bir fikir değilmiş. İçinden bir sürü börtü böcek çıktı. Doğal ortamlarından alıp benim kuru evime getirdiğim için böcüklere üzüldüm. Onun dışında güzeldi. Defne bol bol yaprak kozalak inceledi.








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder