20 Aralık 2017 Çarşamba

DEFNE FERAH'IN YENİ KIYAFETLERİ ve OYUNCAKLARI(19)...

Defne Ferah'ın kıyafetlerini oyuncaklarını bayadır paylaşmadığımı farkettim. Bu aralar o kadar çok oyuncak kıyafet alındı ki çoğunun fotoğrafını çekmeyi unuttum. Bu postu da baya önceden hazırlamıştım arada yayınlamayı unutmuşum.


Annem memlekette Defne'ye bir sürü şey örmüş. Annem diye söylemiyorum ama eli çok düzgündür memlekette herkes bir şeyler ördürmek ister o denli yani. Annecim  herkese güzel bir hatıra bırakmak ister, konu komşuya kızlarına gelinlerine torunlarına atkı bere şal süeter vs örer.

  Defneye de özenle sevgiyle bir sürü kıyafet hazırlamış. Her birisini çok beğendim. Defne de hepsini çok sevdi ara ara giydiriyorum. 

Zarif bir hırka


Işıkta çok güzel parlayan Defnenin çok severek giydiği pelerin ve bere



Hırka- eldiven- bere üçlü takımı


Renk uyumu fotoğrafta göründüğünden çok daha mükemmel olan hırka


Çok işime yarayan  süeter yelek

Zebra için de teşekkürler annecim


Bir de kızım için bu bileziği aşmış çok zarif çok teşekkürler...



Kızım arabalarla oynamayı çok sevdiği için ben de bu oyuncakları aldım.



Arabaları çok sevdiği için babası da bunu almış.

Defne'nin yeni kitapları




Artık Defne'nin dişleri tamamlandı ve bu tabure ile düzenli olarak dişlerini kendisinin fırçalama vakti geldi.


Babası bir de bu eşofmanları almış. 


Ben de bu takımları aldım.




Bir hevesle bu raketleri aldım ama Defne oynamıyor.




Defne'ye her ay Meraklı Minik, Bilim Çocuk ve Meraklı Bilge dergisi alıyorum.


Bir sürü dergisi kitabı var. Yırtılıp da çöpe giden dergilerden arta kalanların bir kısmının fotoğrafını çektim (unutmayayım  bu dergileri diye)



Defne'nin en sevdiği aktivitelerden biri oyun hamuru ile oynamak.



Kırtasiye malzemeleri ara ara Bime çok çok uygun fiyata geliyor. O zamanları değerlendirmeye çalışıyorum.

Bu da boyama kitabı ama hiç beğenmedim hem de bir sürü para vermiştim. Görürseniz almayın derim.


Bimden aldığım kuru boyalar da çok kötü çıktı. Neredeyse hiç çıkmıyor rengi belli belirsiz çıkıyor beğenmedim, hiç tavsiye etmem.




Bimden aldığım parmak boyaları ise gayet güzel.

Defnenin çok çok severek oynadığı kalıplar. İyi ki de almışım.

Şimdilik bu kadar esen kalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder