16 Aralık 2017 Cumartesi

ALÜMİNYUM FOLYO AÇMA AKTİVİTESİ... 2 YAŞ ETKİNLİKLERİ(9)


Defne ile alüminyum folyo açma etkinliği yaptık. Evden seçtiğim çeşitli nesneleri oyuncak elma portakal mandal toka vs alüminyum folyoya sardım. İçine bir de Defne'nin çok sevdiği çikolatalı pastalardan ekledim.

Aslında önce ne olduğunu tahmin etmesi sonra da renklerine göre ayırması gerekiyordu. Ama o kısma geçemedik. Sanırım bu aktiviteler onun için hala çok erken.

Her ne kadar tahmin etme renklerine göre ayırma faslını atlasak da folyo açma son zamanlarda Defne'nin en severek yaptığı şeylerden biri oldu. Defne daha küçükken bir ara alüminyum folyoya çok merak sarmıştı. Her fırsatta çekmeceyi açıp folyoyu kaçırıp açmaya çalışıyordu. Ben de her seferinde engelleyip kızıyordum. Folyoyu ağzına atıverir diye korkuyordum. Keşke o zamanlar yapsaymışım bu etkinliği.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder