1 Haziran 2017 Perşembe

ÇAYIR ÜÇGÜLÜ, KIRMIZI YONCA , TRİFOLİUM PRATENSE











Bizim okulumuz şimdiki mekanına bu sene taşındı. Kayaşehirin bu alanları hala çok bakir. Her taraf çayır çimenlik.

Bizim okulun arka bahçesi şöyle görünüyor.



Bugün okulda boş derslerimin birinde arka bahçeye çıktım. Bugünlerde kır çiçeklerini araştırdığım için algıda seçicilik olsa gerek o kadar çok çiçek gördüm ki... Her  taraf rengarenk mis gibi. Bol bol fotoğraf çektim. Boş derslerimde fotoğraflarını çektiğim bitkilerin isimlerini araştırdım. 

Allah  o kadar güzel yaratmış ki... Sırf koyunlar kuzular yiyor diye boyları minicik diye ve yabani diye şu güzellikleri nasıl görmezden gelebiliriz ki....


Bu minik muhteşem otun/çiçeğin ismi Çayır Üçgülü imiş. Daha önce de Ak Üçgül'ü paylaşmıştım. Bu da onun kırmızısı... 

Herkese bol çiçekli günler...






1 yorum:

  1. Emeklerinize teşekkürler böyle tanıtımlar faydalı oluyor

    YanıtlaSil