3 Haziran 2017 Cumartesi

DEFNE FERAH'IN YENİ KIYAFETLERİ ve OYUNCAKLARI(17)

 Geçenlerde okula zihin geliştirici oyunlar satan biri geldi. Arkadaşların da tavsiyesi ile ben de Defne Ferah için bunları aldım. Maalesef hepsi de Defne için çok erken. Birazcık oynadık sonra hepsini kaldırdım. Bir iki ay sonra tekrar denerim.

İlk olarak bu oyun kumunu aldım. Arkadaşlar el kaslarını güçlendirir dediler. Defne Ferah ise bunu görünce çok heyecanlandı hemen yemeye kalktı. Ben de apar topar kaldırmak zorunda kaldım.
 Gece o uyuyunca ben oynuyorum. 

Kinetik Oyun Kumu 15 TL


Mikado Spiel oyun çubukları...
10TL

Tahtadan yapılmış yapbozlar... 
Tanesi 2.5 TL


Çocuğun İlk Altı Yılı kitabında bu üst üste konulan kulelerden çok bahsediliyordu. Ben çok basit bulduğum için almıyordum. Ama tahminimden farklı olarak Defne bunlarla oynamaya bayıldı. En sevdiği oyuncaklarından biri oldu bu oyun kulesi.




Anneannesi- dedesi kızıma taaa Medine'i Münevvereden ağlayan emziğini verince susan bebek getirmiş.

Bir de banyo yapan bebek getirmiş.


Bir de şarkı söyleyen bu deveyi getirmişler.


Bunu da mağazaya girdiğimizde kabinde ben giysi denerken Defne giymiş ve bir daha da çıkarmamış. Anneannesi de mecbur almış. Hem mavi hem de biraz büyük ama çok şirin. Kızım bugün tam da yazlıkçılar gibi dolandı durdu avm de. O kadar sevmiş ki evde de hiç çıkarmıyor



Bunlar ise Defne'nin en sevdiği oyuncakları diyebilirim. En çok hayvanları ile oynuyor diyebilirim.  Hemen hemen her gün böyle sehpaya diziyoruz. Özellikle at eşek kedi ve köpek... Bunlardan hiç bıkmıyor. Bir de Ege Bora Kuzeninin verdiği vahşi hayvanlar var.. Oyuncakçıya gidince farklı olarak böcekleri aldım ama Defne Ferah pek ilgi göstermedi.







Kızıma yazın denizlerde rahat rahat yüzebilsin diye bu mayoyu aldım.


Alışverişe çıkmışken de bir kaç parça yazlık penye aldım. Asıl alışverişimi Edremit'te yapmayı düşünüyorum.




Herkese iyi ramazanlar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder