1 Mayıs 2017 Pazartesi

OTAĞTEPE FATİH KORUSU 2017


Bugün sabah Otağtepe Fatih Korusunda idik.




Geçen yıl burayı internetten keşfettiğimde bir heyecanla gelmiş manzaraya hayran kalmıştım. Ama köprüden gelen ses o denli fazla idi ki bir müddet sonra kafam şişmiş bir daha da gelmem buraya demiştim.  Ayrıca o gün çok sıcak bir gündü.  Geçen yıl 30 Nisan da gelmişim ve o vakitte erguvanlar çoktan çiçeklerini dökmüşlerdi.



Boğazda erguvan nerede seyredilir diye biraz araştırma yaptığımda adresler burayı gösterince bir daha gitmem dediğim bu yere sabahleyin yeniden uğradık.

Hala sabahları çok sakin, çok ıssız ve hala maalesef çok bakımsız.

Dünyanın en güzel manzarasına sahip eşsiz bu köşenin bu denli özensiz bakımsız olmasını havsalam almıyor.



Bugün hava aşırı soğuktu, aşırı üşüdük. Bildiğiniz kış havasıydı. Gökyüzü karanlık ve kapalıydı. Bu yüzden istediğim fotoğrafları çekemedim. Geçen yılki güneş bugün olsaydı  erguvanlar ışık saçardı, denizin mavisi ile morun mükemmel uyumu gerçekleşirdi, ortaya enfes bir şeyler çıkardı ama maalesef bu sefer böyle oldu.




Geçen yıl poz verdiğimiz yerlerde yeniden fotoğraf çektik. Geçen yılki fotolara bakıyorum da Defnecik ne kadar da büyümüş. Ben ise ne kadar da yaşlanmışım. Geçen beğenmediğim burun kıvırdığım  o fotoğraflar bana şimdi ne kadar da güzel göründü. Ah ah...

Her sene gelelim aynı yerde erguvan mevsiminde poz verelim diyerek ayrıldık korudan. 














Hiç yorum yok:

Yorum Gönder