2 Mayıs 2017 Salı

BEYKOZ KORUSU -4-


Dün Otağtepe Fatih Korusunda Boğaziçi'ne hayran kalıp erguvanların fotosunu çektikten sonra Beykoz Korusuna geçtik. 




Bu mekanı fena halde benimsedik. Bu sene 3. gelişimiz oldu.


Bu sefer ağaçlar yeşermiş, orman canlanmış,yeni çiçekler ekilmiş, çevre düzenlemesi yapılmış.










Dün 1 mayıs tatili idi. Çok daha kalabalık olacağını tahmin etmiştim ama tam tersine koru gayet sakindi, kimsecikler yoktu.


Dün hava o kadar soğuktu ki sanırım kapkara bulutları gören geri döndü. Ben ise sabahleyin son zamanlardaki kavurucu yaz sıcaklarını düşünüp  Defneye askılı takım, kısa çorap, ince hırkalar almıştım. Havanın bu denli soğuyacağını hiç hesap etmemiştim. piknik süresince hep Defne üşüyor mu Defne hasta olur mu ayacıkları donmuş mudur bacacıkları soğuk mu aaa burnu mu akıyor ne vb şeyler düşünmekten yoruldum.

Ben de çok üşüdüm.  Ayrıca hiç güneş açmadığından fotoğraflarım hiç de hayal ettiğim gibi değil. Kötü geçti gezimiz kısaca... .






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder