26 Nisan 2017 Çarşamba

YENİ KOZMETİK ÜRÜNLERİM, PARFÜMLERİM




DEXERYL KREM

El kremi... Bir arkadaşımın tavsiyesi ile aldım. Bir haftadır kullanıyorum ve çok memnun kaldım. Elleri çok güzel nemlendiriyor ve birkaç dakika sonra yağlı hiç bir his kalmıyor. Eller yumuşacık oluyor ve gençleşiyor. Çok beğendim. Tavsiye ederim.

Eczanelerde satılıyor.
 250 mL
 29 TL



VİCHY GÖZ KREMİ,
VİCHY GECE BAKIM KREMİ

Hamile kalmamla tüm kozmetik ürünlerden vazgeçmiştim. En basit bir nemlendirici bile kullanmamıştım. Emzirme döneminde de bu şekilde devam ettim. Bu süreçte yani hamilelik ve emzirme döneminde çok yıprandım. Cildim çok yaşlandı.

Defne 19 aylık oldu, artık kişisel bakımlara başlayabilirim.

Bu sefer hafif hafif bakım ürünleri değil ciddi ciddi kırışıklık karşıtı yoğun bakım kremi aldım.

Beğendim, kendimi iyi hissediyorum. Yüzüme bir aydınlık geldi diyebilirim. Uzun süreli kullanımdan sonra güncelleme yaparım.

Vichy göz bakım kremi 100 TL
Vichy gece yoğun bakım kremi 100 TL

.


BABE ROSA MOSCHATA OIL

Hamilelik süresince Babe'nin çatlak kremini kullanmıştım. Genetik midir hamilelik süresince zayıfladığım için mi yoksa bu krem sayesinde mi bilemiyorum ama bende 1 adet bile çatlak oluşmadı.

Oradan aklımda çok iyi kalmıştı Babe ürünleri. Eczane de  ne var ne yok diye raflar arasında gezinirken  bu gül yağı dikkatimi çekti. Bir de bunu deneyeyim dedim.

Çok çok  memnun kaldım. Cildime gerçekten çok iyi geldi. Etkisini hemen gördüm. Bildiğiniz yağ ama kokusu rengi yok. ( Gül kokusu bekliyordum) Çok tavsiye ederim.

Eczanelerde satılıyor.
15 mL
135 TL






Nina, Nina Ricci

En sevdiğim parfümlerden biridir. Bana çok yakıştığını düşünüyorum. Pek çok kişi de çok güzel koktuğumu,  parfümümün markasının ne olduğunu sormuştur.   Bu parfümü çok sevdiğimi bilen kardeşim bunu Floridadan hediye olarak getirmiş sağolsun. Bundan öncekini de diğer kardeşim hediye getirmişti. Kardeşlerim sağolsun...


Calvin Klein Euphoria

Yine küçük kardeşim Floridadan anneme bu parfümü hediye getirmişti, ben de çok beğenmiştim. Kendisi çok zevklidir. Annemin de parfümlerle arası hiç iyi değil. Kardeşim 3 ay mühlet vermiş ya bu 3 ayda bitirirsin ya da ablama veririsin demiş. Annem de bir müddet bekledi sonra bana hediye etti :) Çok severek  kullanıyorum ....Teşekkürler...

OTACI ISIRGAN OTLU ŞAMPUAN

Her zaman bu markanın 10 bitki özlü olanını kullanıyordum ve çok seviyordum. Bu sene bir de bunu deneyeyim dedim. Bir şişesi bitti bu ikincisi.

Saçlarımın dökülmesi durdu. Saçlarım gayet canlandı. Çok memnun kaldım. Tavsiye ederim.

Otacı Şampuan
15 TL


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder