17 Nisan 2017 Pazartesi

EMİRGAN KORUSU 2017

Bugün Emirgan Korusundaydık.


Sabah erkenden kalktık, hazırlandık daha saat 8:00 olmadan çıktık yollara.
Okullar bugün tatildi ama hafta içi olduğu için iş başı yapanların her sabahki çilesi; trafiğe yakalandık. Adım adım ağır ağır zar zor varabildik Emirgan Korusuna.

Her zaman oturduğumuz yerden daha farklı taraflara gittik bu sefer.

Bu oturduğumuz yer Hidiv Kasrını görüyordu ve burayı da çok beğendim.


Etrafta fazla kişi yoktu.


Kahvaltımızı yaptıktan sonra dolaşmaya başladık.


Boğaz manzarası eşsizdi.





Her yer lale lale ve laleydi....


Her birini ayrı ayrı incelemek her birinin ayrı ayrı fotoğrafını çekmek istedim.




Defne bir saniye bile durmadığı hep koşturduğu için çiçeklere odaklanamadım, pek çok ayrıntıya dikkat edemedim. 


En sevdiğim ağaçlardan biri süs kirazı...
Bu sene bu çiçeklenmiş ağaçlardan görebildiğim için çok mutlu oldum.


Laleden bir nehir ve içinde yüzen çiçeklerden kuğular...


Çeşit çeşit renk renk laleler...


Bu Koruyu her sene bir öncekinden daha güzel buluyorum.


Çiçekli yollar...


Yeşillendirilmiş duvarlar...


Çiçekten karıncalar...


Küçük nehirler, köprüler...





Hatıralarla dolu Sarı Köşk aynı yerinde her zaman ki zarifliği ile orada...








Erguvanlar açmak üzere...


 Sarı Köşkün Çin Manolyalarını çekmemek olmazdı. Baharın müjdecisi ilk açan çiçeklerden biri olan manolyamız artık yapraklanmış ama olsun...


Yeşil başlı gövel ördeğimiz ve siyah kuğumuz da her zamanki yerinde







Bu sene dallardan leyleklerimiz de gelmiş.


Bu arada geçen hafta belki 100-150 tane leyleği göç ederken gördüm Kayaşehir semalarında. Leyleği havada gördüm demek ki bu sene çok gezeceğim inşallah çok mutluyum.


Bir müddet sonra Emirgan Korusu o kadar çok insan geldi ki şimdiye dek hiç bu kadar kalabalık görmemiştim bu koruyu.


Bugünler Emirgan Lale Festivali kapsamında. Bu yüzden otopark ücretleri farklı. İlk 2 saat 10 TL 4 saat 20 TL günboyu ise 40 TL.


Bugün Emirgana doyamadım....

 Hem de çok kalabalıktı. Laleler solmadan bu hafta yine gidebiliriz umarım. Hem daha erken gidip daha güzel fotolar çekmek istiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder