17 Ekim 2020 Cumartesi

BOĞAZİÇİ SARIYER TARABYA

 11.10.2020



Bugün sabah hava çok güzeldi. Yıllardır yapmak istediğim ama bir türlü icraate geçiremediğim boğazı baştan başa turlama ve İstanbul'u karış karış gezme hayalim için  bugün bir adım atayım dedim. Aslında hep başlıyorum; Sarıyer'den  Tarabya'ya  yürüyorum  ama sonra gerisini getiremiyorum.

Bugün bir kez daha yeniden Sarıyer'den başladım . Tarabya'dan öteye geçtiğimde -bu sefer başaracağım inş- bu postu yayınlayacağım. 


Sabah her zamanki o rehavet; bugün olmasın başka zaman,  bugün çok işim var, çok yorgunum vs vs bahanelerini savuşturup da hiç trafiğe takılmadan Sarıyer'e  vardığımda o Boğaz'a mahsus kendine ait havasını  içime çektiğimde  iyi ki de gelmişim dedim, her zaman ki gibi... Evden çıkmak her zaman zor ama kendimi buraya atıp da mutlu olmadığım bir zaman  hatırlamıyorum. 

ki bugün ayrı bir güzeldi...







Bir kere hava mükemmeldi. Boğaz  ışıl ışıldı.

İnsanlar  deniz kenarına piknik masalarını  kurmuş kahvaltı yapıyorlardı. 

Bugün 

Kefeliköy 

Tabyaaltı

Marmara Üniversitesi

ve Tarabya 

olmak üzere 7 km yürümüşüm.



Bugün bir sürü denize giren insan gördüm. Deniz öyle  ışıl ışıldı  ki soyunma kabini var mı acaba  bir daha ki gelişimde haşemamı getirsem ben de atlayabilirdim belki diye düşünmedim değil...





Herkese mutlu pazarlar...


17.10.2020


Bugün sabah hava oldukça kapalıydı.  Evden hiç çıkasım yoktu. Dışarı çıkarsam yağmura yakalanacağımı çok pişman olacağımı düşünüyordum. Yol gözümde büyüdü büyüdü. Ama yine de şartları zorladım ve kendimi dışarı attım. 

Bugün Tarabya'ya gittim. 



Tarabya'dan Kalender'e kadar yürüdüm.  

Eve acil dönüş yapmam gerektiği için  yürüyüşüm erken bitti ama yine de hoş bir sabah oldu.


Geri dönüş yolunda ise canımı çok sıkan bir şey  oldu. ITÜ' ye yaķın bir yerlerde bir ara şeritleri göremedim. O an bir kafa karışıklığı yaşadım.  Şeridime girmek için sağa doğru arabayı kırdım. O sırada kör noktamda olan aslında görmememin imkansız olduğu kocaman ve pahalı bir arabaya az kaldı  çarpıyordum. Sürücü  bana baya bir korna çaldı herhalde baya bir küfretmiştir. Sonra önüme  geçtiğinde  yandan baya bir el kol hareketi yaptı ki gerçekten  onu görmemiştim. Fazlasıyla olumsuz enerji aldım. Bütün  günüm - bu olay yüzünden  bence - kötü  geçti.  O kişiye  hak verdiğimden  değil ama Tarabya'ya giderken yanımda  bir kamyonet, dönüş  yolunda aynı benim  yaptığım gibi az kaldı  bana çarpıyordu. Baya söylenmiştim  demek ki haksızlık  etmişim  o adama  Allah hemen cezamı verdi, olabiliyormuş  böyle  şeyler... Bak yine  kederlendim şimdi, bir çay demleyeyim. Herkese iyi geceler...

Herkese mutlu hafta sonları..



1 yorum:

  1. Geçmiş olsn canım, oluyor arada, dualarını okumayı unutma her arbaya binişte.

    YanıtlaSil