26 Ekim 2020 Pazartesi

KALENDER-YENİKÖY- İSTİNYE

 


25.10.2020

Bu sabah erkenden Boğazda yürüyüş yapıp erkenden dönmeyi planlıyordum. Fakat bu sabah İstanbul yoğun  bir sis altındaydı. Kendimi dışarı  atsam da bu siste gezdiğimden birşey anlamayacaktım.  Sabah evde biraz oyaladım sisin dağılmasını bekledim ve bana göre geç bir saatte 8:45 de yola çıktım. 


Daha önce boğaz gezilerime Kefeliköy'den başlamıştım. Kireçburnu Tarabya derken Kalender'e kadar gelebilmiştim. Bugün geçen sefer parkettiğim yere Kalender Orduevi'nin biraz ötesine parkettim. Gezime kaldığım yerden devam ettim.

Kayaşehir'den çıkarken  çoğu zaman olduğu gibi soğuk puslu kapalı bir hava vardı.  Puslu da olsa soğuk da olsa bu sabah yürüyüşümü yapacaktım. Yanıma bir sürü  kalın giyecekler aldım. Fakat  Boğaziçi yine beni hayal kırıklığına uğratmadı. Biraz sisli ve bulutlu olmakla birlikte ışıl ışıldı yine...


Her zamanki yürüyenler koşanlar denize girenler  (Evet bu mevsimde insanlar denize giriyor) kahvaltı  yapanlar olta ile balık tutanlar martılara simit atanlar ve bisikletle turlayanlar ... Herşey tanıdık  bildikti.  Herkes gayet huzurlu mutlu gibi idi.


Bugün

Kalender' den başlayıp

Yeniköy 

İstinye

Emirgan'a kadar gelebildim.

Bugün sahilde 9 km yürümüşüm. 

Günün  geri kalan kısmında ise  ev işleri park market derken toplamda  13 küsur km yürümüşüm. 


 Yürümeyi seviyorum ama bu yolu bir daha yürümeyi düşünmüyorum. Çünkü  Yeniköy yolu içeride kalıyor sahilden yol yok. Yani deniz görünmüyor. Aslında cadde kötü değil görülebilecek şeyler var hatta aslında çok  güzel  bir cadde diyebilirim ama  araba gürültüsü  çok fazla ve deniz kenarı değil sonuçta. 

Geldim gördüm  güzelmiş  daha da gelmem inş.




Bu arada yukarıdaki fotoğrafta porsche'yi değil kapıyı çevreleyen gülleri çektim. 

Bu yol üzerinde bir de aşağıdaki  camiye rastladım. Çok şirin  çok samimi göründü bana. Yapılış tarihine ise çok şaşırdım . Baya  eski bir cami  imiş ama nedense şimdiye dek hiç faketmemiştim. 




Herkese mutlu bir hafta dilerim.




1 yorum:

  1. This is my first time visit at here and i am truly impressed to read everthing at single place.

    YanıtlaSil