10 Mayıs 2019 Cuma

NİSAN 2019



GİTTİKLERİM

Bu ay 2 kez Şamlar'a yürüyüşe bir kez de Otağtepe'ye gittik.

23 Nisan'da gitmiştik Otağtepe'ye. Daha varır varmaz Kemal hadi gördün manzaranı çıkalım buradan dedi.Yani yaklaşık 40 km yol geldik, manzaraya baktık ben bir iki fotoğraf çektim ve 15 dakika sonra gerisin geri Kayaşehir'e geri döndük.

Bunun dışında  hiçbir yere gidemedim. Bir kere Hidiv Kasrına gittik ama kuyruk vardı içeri giremedik geri döndük.

Bir kere de Emirgan'a gittik ve yine kuyruk vardı. 15  20 dakika bekledik kuyrukta baktık ilerlemiyor  geri döndük.

Ömrümden bir bahar daha geçti bir lale göremeden bir erguvan ağacı fotoğrafı çekemeden... Hiçbir yere gitmeden bir kuş sesi bile duyamadan apartmanlara bakarak yemek yaparak çamaşır katlayarak ev süpürerek geçti gitti güzelim günlerim. Geçti bitti güzel baharım, bahar gibi gençliğim...

Bu arada sadece benim ve Defneciğimin hayatı böyle. Biz evde tıkılıyoruz. Kemal ise her gün bir yere gidiyor. Her günü dolu. Her gün ya yüzmeye ya arkadaşları ile buluşmaya, maça ya da maç izlemek için arkadaşlarına ve daha pek çok farklı yere gidiyor. Ben Defne ile hep evdeyim -şimdilik-hiçbir şey yapamıyorum. Sadece evin önündeki küçük parka indirebiliyorum Defneciği. ve minicik parkımızda güzel vakit geçirebilmesi için elimden geleni yapıyorum. Hayatının en önemli çağını yaşıyor ama kısır imkanlarımla bu kadarını sağlayabiliyorum şimdilik.


İZLEDİKLERİM

*Black Mirror Serisi

Bu ay Black Mirror serisini izledim. Her bir bölümden de çok etkilendim. Her biri bir sinema idi zaten. Hatta çok merak ettiğim halde günde bir bölümden fazla izlemedim. Öyle ki izledikten sonra bir kaç gün kendime gelemiyordum. Özellikle White Cristmas, White Bear, 15 milyon Hak, San Junipero, Acımadan Öldürmek, Metal Kafa. Bu bölümler benim için en etkileyicileri idi.


OKUDUKLARIM

* Şölen Platon
*Yalnızız Peyami Safa

Yalnızız kitabını boş derslerimden birinde zamanım boşa geçmesin diye kütüphaneden öylesine almıştım ama çok güzel çıktı. Çok beğenerek okudum. Herkese tavsiye ederim.


DİNLEDİKLERİM

* Paganini

Bu ay paganini çalıp durdu. Çok güzeldi. Çok severek dinledim.

AYIN ŞİİR KİTABI

* Bu ay Nazım Hikmet'in Memleketimden İnsan Manzaraları (kitap 5) başladım ama  bitmek bilmedi. Hiç sarmadı beni. Israrla okumaya çalıştım ama anlatılanlar bana o kadar uzaktı ki adapte olamadım. Hiç beğenmedim diyeceğim de çok sevilen yazara haksızlık ve saygısızlık olur herhalde. Ben sevemedim, içine giremedim bir türlü. Tagore'u bile okudum ama Nazım Hikmet'i okuyamadım. İlk kez bu ay  bir şiir kitabı bitiremedim. Üzgünüm.

Bu ay da bu kadar.


Herkese güzel zamanlar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder