4 Mayıs 2019 Cumartesi

DEFNE FERAH'IN KIYAFETLERİ ve OYUNCAKLARI (27)

Defne Ferah'ın Elsa Elbisesi ve Aksesuarları








Defne Ferah'ın Yeni Bebekleri


Biri mavi biri mor saçlı olmalıydı ama her ikisini de aynı renk yollamışlar. Ben de birini açmayalım hediye veririz dedim ama Defne kesinlikle razı olmadı. Beraber oynayacakmış. 



Defne'nin çok önceden aldığım bir traktörü vardı. Çok eskimişti. Pek de oynamıyordu. Ben de evden biraz eşya eksilsin diyerek atmıştım. Uzun bir müddet sonra Defne bir gün tutturdu traktörüm nerede Allah traktörüm nerede. Tüm evi aradık taradık yok traktör. İlgisini de bir türlü dağıtamadım. En sonunda itiraf ettim ve traktörü çöpe attığımı söyledim. Defne o kadar bozuldu o kadar üzüldü ki anlatamam. Bu yüzden markette bu traktörü gördüğümde çok sevindim hemen aldım.


Defne'nin Dinazorları


Babaannesi bu miniş balığı vermiş Defne'ye. O kadar çok seviyor ki bu balığı. 


Emriye Halası Kızıma Bu hediyeleri yollamış. Çok teşekkür ederiz. 

Çok güzel bir kazak



Deniz çorapları



Anneannesi de bu güzel oyuncakları  ve pijamayı almış teşekkür ederiz.




Defne'nin ayakkabıları olmuyor. Olan bir iki ayakkabısı da çok az kullanmasına rağmen  eskimiş. Kemal'de bu ayakkabıları görmüş almış hemen. Biraz ağır ama idare eder şimdilik. Neyse ki Defne bayıldı bu ayakkabılara...


Recep Eniştesi de bu güzel ayakkabıları yollamış . Defne hemen giyip parka gittiği için ilk aldığımızda fotoğrafını çekemedim. Biraz yıpranmış hali





Şimdilik bu kadar. Hoşçakalın...





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder