1 Nisan 2019 Pazartesi

MART 2019...

Bir ay daha bitti. Bu ay havalar çok soğuk gitti. Hep kapalı hep kasvetliydi. Pek bir yere çıkamadık.  Bir Florya'ya bir de Hidiv Kasr'ına gittik o kadar. Oralarda da yarım saat bir saat durmuşuzdur. İnşallah bu ay havalar iyi gider de biraz gezme fırsatı bulabiliriz.

Bu ay Karamazov Kardeşleri okumaya başladım ama bitiremedim. Maalesef bir ay boyunca bir kitap bile bitirememişim.Üzgünüm...

Ayın şiir kitabı olarak Necip Fazıl'ı seçtim. Necip Fazıl benim için çok özel. Benim en sevdiğim oku oku doyamadığım şiirlerini ezberime almaya çalıştığım biri. Aslında onu hiçbir zaman bir aya sıkıştırmaya çalışmazdım  yani o benim  hep başucu kitabım olmaya devam edecek ama diğer şiir kitaplarını buraya yazmışken her şiir kitabına bir ay süre vermişken ve o kitapları tamamen tararken  Çile'yi baştan sona okumamak haksızlık olurdu.  Arada unutulmuş görmediğim hiç bir şiiri kalmasın istedim.

Bu ay klasik müzik olarak Chopin'i seçtim. Evde sürekli Chopin çaldı durdu. Chopin Nocturne mükemmeldi.

Bu ay pek çok şey izledim. Netflix' e üye olduğumdan beri pek çok belgeseli kolaylıkla izleyebiliyorum. İlk olarak Morgan Freeman ile The Story of God  Belgesellerini izledim. Gerçekten güzeldi. Gayet hoşuma gitti. Ufkumu genişletti. Ardından mısır piramitleri ile ilgili bir belgesel izledim. Tarihe bakış açım baya değişti diyebilirim. Ardından da İtalya ve Fransız bahçelerini izledim ki bana müthiş yaşama zevki verdi. Gerçekten de çok zevk alarak izledim. Şimdi en büyük hayallerimden biri bahçeli bir eve taşınmak. Bir bahçe oluşturmak... Bunu çok istiyorum ve çok yakında bu dileğimin gerçekleşeceği gibi bir his var içimde.( umutluyum sayın seyirciler)

Bunun dışında bir de Black Mirror 'a başladım. Her bölümünde allak bullak oldum. Bu yüzden bir bölüm izleyip bir kaç gün kendime gelmeye çalışıyorum. Sonra diğer bölümü izleyebiliyorum. Tüm gün kafamda olayları düzenliyorum. Başarılı bir yapıt. En azından boş değil üzerinde baya fikir yürütülebilir. Sezonları bitirdikten sonra burada Black Mirror Postu yayınlamayı düşünüyorum.

Bu ay ayrıca diyetisyene başladım. Hayırlısı...

Bu ay okul işleri de ayrıca yoğundu. Sınıflar 38 kişilik ve eve geldiğimde tamamen bitik oluyorum. Çabalıyorum çabalıyorum ancak bu kadar yapabildim.

Herkese mutlu umutlu baharlar...


GİTTİKLERİM

* 17.03.2019  Florya

* 24.03.2019 Hidiv Kasrı


OKUDUKLARIM

*

İZLEDİKLERİM

*  The Story of God with Morgan Freeman 1. Sezon 6 Bölüm

* The Story of God with Morgan Freeman 2. Sezon 3 Bölüm

* Piramitlerin Şifresi 1. Sezon  5 Bölüm

* Monty Don's İtalian Gardens  4 Bölüm

* Monty Don's French Gardens  3 Bölüm

* Black Mirror 1. Sezon



DİNLEDİKLERİM

* Chopin


AYIN ŞİİR KİTABI

* Çile Necip Fazıl


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder