31 Ağustos 2018 Cuma

AĞUSTOS 2018

Bu ay neler yapmışım bir bakalım.

Bu ay Kurban Bayramı münasebetiyle memlekete Edremite gittik.

Onun dışında Osmancığımı ziyarete Ankaraya gittim. Bir kez de ailecek gittik.

Osmancığıma ziyarete giderken otobüste bacağıma kahve döküldü. 2 hafta boyunca hiç kalkmadan hep yattım. 3. hafta da iyileşmedi ama biraz biraz ayaklanabildim. Şu an 4. haftadayım ve hâlâ iyileşemedim.

Hep yattığımdan bu ay bol bol sinema izledim. Bol bol kitap okudum.

Kuyruk sokumu ağrım ise son şiddeti ile devam etmekte.


Gittiğim yerler;

* Bu ay bacaklarıma kahve dökülüp yandığı için pek bir yere çıkamadım.

Bu ay Kurban Bayramı için Edremite memleketime geldim.

Burada
* Kadırga Koyu'na gittik. Deniz çok soğuktu. Yine de yaralarıma belki iyi gelir diyerek ya Şafi çekerek yüzdüm.

* Tarla' ya denize gittik. Su aşırı soğuktu. Yüzemedim. Denizi seyrettim.

Okuduklarım;

Sofinin Dünyası Jostein Gaarder

Çocuk Kalbi Edmondo de Amicis


Dinlediklerim;

Bu ayı Beethoven'a ayırdım.

Beethoven Moonlight Sonata

Beethoven Silence

Beethoven Für Elise

Beethoven 5. Senfoni

Beethoven 9. Senfoni


İzlediklerim;

The Martian 10/10

Crouching Tiger Hidden Dragon 10/10

Life of Pi 10/10

Sense and Sensebility 10/10

Pride and prejudice 10/10

Pride and prejudice BBC 6 bölüm 9/10

Inside Out ( Ters yüz) 10/10

Agora 9/10

Persuasion 6/1

Dikkat şehvet

The Wedding Banquet

The İce Storm

Hulk(2003) 2/10  (hiç beğenmedim.)

Brokeback Mountain 10/10

DEĞERLENDİRME:

Bu ay dışarı çıkamadığımdan bol bol sinema izledim. Ang Lee filmlerini izledim bu ay. Life of Pi, Kaplan ve Ejderha, Brokeback Mountain, Sense and Sensebility gerçekten cok güzeldi. Marslı da beni çok etkiledi.

Bu ay ayrıca Beethoven'a ayırdım. Bir sürü Bethoveen dinledim. Klasik müziği özlemişim.

Bu ay ayrıca bol bol temizlik yaptım.

Bundan sonraki ay daha güzel geçer inş.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder