30 Ağustos 2018 Perşembe

DEFNE FERAH'IN KIYAFETLERİ OYUNCAKLARI (22)

Bu aralar Defne zamanının çoğunu süpriz yumurtalardan çıkan miniminicik oyuncaklarla oynayarak geçiriyor. 

Aslında ben de çok seviyorum. 

 O kadar minik o kadar şirin yapmışlar ki.

 Üşenmedim hepsinin fotoğrafını çektim.

 Hiçbirini unutmak istemiyorum.














Ege Bora kuzeni Defne için bu çantayı almış. Teşekkürler...


Anneannesi de bu şirin arabayı almış.


Ve bir de bu şirin tişörtü almış. Teşekkürler nennesi...




Defneciğin kuzenleri Zeynep ve Eslem Defne için bir oyuncak kutusu hazırlamışlar. İçerisine çeşit çeşit  bir sürü oyuncak koymuşlar. Defne kutuyu açınca o kadar mutlu oldu ki. Günlerdir bunlarla oynuyor. Teşekkürler Zeynep ve Eslem...


Serçe parmağımdan küçük şu minik sevimli tarakla ne oynadık ne oynadık .







Şimdilik bu kadar, hoşçakalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder