31 Temmuz 2018 Salı

SİPARİŞLERİM GELDİ

Dün ilk defa internetten kozmetik sipariş ettim.  
Bugün ürünlerim geldi.


Teşekkürler anne dükkan.


2 yıl kadar önce şu gülyağını eczaneden 135 TL den indirim alarak 85 TL ye almıştım.  Şu anda anne dükkandan ise sadece 44 TL ye aldım. Diğer internet sitelerinde 160 TL ye satılan kırışıklık karıştı kremi 95 TL ye ve  diger sitelerde 120 TL ye satılan göz kremini ise 52 TL ye aldım. 


Başta çok tereddüt ettim. İnternetten alışveriş yapmak güvenilir mi ? Acaba gerçek mi sahte mi tarihi geçmiş ürün yollarlar mı diye bir türlü karar veremedim. 

Anne dükkan denilen internet sitesinde ürünlerin son kullanma tarihlerini yazmışlar. Diğer siteler de barkod koymuş ama oradan barkodlarini okutturmaya üşendim.  Şikayetim var sitesinde de anne dükkanla ilgili pek şikayet göremedim. 

Böylece dün ilk siparişlerimi verdim. Bundan böyle internetten devam etmeyi düşünüyorum. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder