15 Temmuz 2018 Pazar

DEFNE FERAH'IN YENİ KIYAFETLERİ ve OYUNCAKLARI (21)

Defne'nin bugünlerde en çok severek giydiği elbisesi


Mall of İstanbul'da Vicco'da bu ayakkabılar indirimde idi. Çok severek beğenerek aldım.

Nennesi kızıma bu şapkayı almış. Teşekkür ederiz.


Ben de şapkaya uygun olarak bu çantayı aldım.

Bu sıcak yaz günleri için bir de bu şapkayı aldım.
 

Geçen yıl ki mayosu yıpranmıştı. Minik yüzücüm için Decathlon'dan bu mayoyu ve deniz ayakkabısını aldım. Bu ayakkabıları başta çok tereddütlü almıştım, ama denizde o kadar şirin oldular ki iyi ki de almışım.








Denizde yüzdürmesi için gemileri

Defne'nin bu aralar en severek mutlu mutlu oynadığı oyuncakları...  



Ben trenleri oldum olası çok severim. İkea'dan daha çok kendim için bu trenleri aldım.







Şu tokalar öyle hoşuma gitti ki buraya koymazsam olmazdı.






Defneciğin scooter'ı ve kaskı




Bu takımları Sinem yengesi getirmiş. Çok teşekkür ederiz kendisine.

 
Bu şirin tulumu da Emriye Halası getirmiş. Teşekkür ederiz.



Bu şirin takıları da Mevlüde teyzemiş getirmiş. Çok teşekkür ederiz.












Hiç yorum yok:

Yorum Gönder